نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تردیدی ندارد که فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش به بازی اول تیمش در دوران پساکرونا خواهد رسید.

به گزارش خبرورزشی، لیونل مسی که از ناحیه عضلات چهارسر ران دچار مصدومیت شده بود، روز دوشنبه به تمرینات بارسلونا بازگشت و به صورت انفرادی به تمرین پرداخت. در این شرایط در حالی که نگرانی بابت احتمال نرسیدن فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها به بازی با مایورکا وجود داشت، سرمربی اسپانیایی این تیم، اما نسبت به این موضوع نگرانی ندارد و اطمینان دارد لئو به بازی اول تیمش در دوران پساکرونا خواهد رسید.

کیکه ستین که شاگردانش پس از وقفه‌ای سه ماهه، روز شنبه در رقابت‌های لالیگا میهمان مایورکا خواهند بود، در گفتگو با «رادیو کاتالونیا» گفت: نسبت به اینکه مسی در بازی با مایورکا در اختیار ما خواهد بود، تردیدی نداریم. مسی تنها به خاطر احتیاط از تمرین دست کشیده بود.

بارسلونا که در حال حاضر با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد، پس از بازی با مایورکا، پذیرای لگانس است و پس از آن باید در دیداری خارج از خانه به مصاف سویا برود.

سرمربی آبی‌واناری‌ها همچنین درخصوص وضعیت مهاجم ۳۳ ساله‌اش اظهار داشت: اطمینان دارم که سوارس می‌تواند از همان آغاز بازی مقابل مایورکا به میدان برود، اما عجولانه خواهد بود اگر از او در کل بازی استفاده کنیم. ما نمی‌دانیم که آیا لوئیس می‌تواند از ابتدا تا انتها در ترکیب تیم باشد یا خیر!

وی تصریح کرد: سوارس در تمرینات عالی بوده است، اما ما باید از هرگونه ریسک پرهیز کنیم. هر نوع مصدومیتی می‌تواند باعث غیب او در سه یا چهار بازی باشد. لوئیس بازیکنی فوق‌العاده است و ویژکی‌هایی دارد که هر تیمی دوست دارد چنین بازیکنی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی