نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مورد کی‌روش که همه آسیا را می‌برد، می‌گفتند خیلی مربی گرانی است و یا در مورد همین برانکو که چند جام با پرسپولیس گرفت، می‌گفتند چرا قراردادش کلی آپشن و پاداش دارد، اما تاج همچنان می‌گوید با ویلموتس که اوج هنرش حضور در مراسم روز درختکاری بود، قرارداد خوبی بستیم!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ برخلاف بسیاری از دوستان مطبوعاتی معتقدم مهدی تاج اصلاً و ابداً برنده برنامه دوشنبه‌شب فوتبال برتر نبود. طرف مقابل او مثل ماجرای مناظره با ساکت، یکی مثل علی کریمی نبود که بگوییم برنده یک مناظره شده است. همین که تاج در یک جایی از برنامه مجبور شد از فردوسی‌پور دفاع کند و مایه بگذارد، یعنی اینکه گوشه رینگ گیر افتاده بود؛ هرچند شخصاً معتقدم فردوسی‌پور هم اصلاً دوست نداشت تاج از او مقابل میثاقی دفاع کند و حتماً از این قضیه ناراحت است.

باخت بعدی تاج آنجایی بود که برخلاف نظر تمام مردم ایران، باز هم گفت قرارداد ویلموتس قرارداد خوبی بوده است! واقعاً متوجه نشدم منظور تاج از قرارداد خوب چیست؟ ۲/۲ میلیون دلار به یکی مثل ویلموتس داده‌ایم که به عراق و بحرین ببازد و تاج همچنان روی مواضع قبلی‌اش پافشاری می‌کند! زمان برانکو سوم جام ملت‌ها و قهرمان بوسان شدیم، زمان کی‌روش ۴ بار کره جنوبی را بردیم و ۲ بار راحت به جام جهانی رفتیم. طبعاً هر فردی از این دو مربی دفاع کند، جای توجیه دارد و حرفش منطقی است یا مثلاً اگر کسی از کارنامه برانکو و استراماچونی در پرسپولیس و استقلال دفاع کند، خراب نمی‌شود، اما حمایت از ویلموتس و قرارداد عجیبش با هیچ ادبیاتی و در هیچ تریبونی جای توجیه ندارد. او کلاً ۳۳ روز بالای سر تیم ملی بود و حتی اگر عراق و بحرین را با ۱۰ گل هم می‌بردیم، سالی ۲/۲ میلیون دلار نمی‌ارزید. در مورد کی‌روش که همه آسیا را می‌برد، می‌گفتند خیلی مربی گرانی است و یا در مورد همین برانکو که چند جام با پرسپولیس گرفت، می‌گفتند چرا قراردادش کلی آپشن و پاداش دارد، اما تاج همچنان می‌گوید با ویلموتس که اوج هنرش حضور در مراسم روز درختکاری بود، قرارداد خوبی بستیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی