نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: وضعیت بدنی بچه‌ها روز به روز بهتر می‌شود که این مایه امیدواری است.

به گزارش خبرورزشی، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم استقلال ابراز امیدواری می کند تأخیر یک هفته‌ای برای حضور استقلال در مسابقات لیگ برتر باعث شود این تیم با آمادگی هرچه بیشتر به رقابت‌ها وارد شود. 

آقای غلامپور! شرایط استقلال در نزدیکی شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟
شکر خدا تمرینات به خوبی برگزار می‌شود و تا جایی که من از گروه آنالیز و بدنساز تیم شنیده‌ام وضعیت بدنی بچه‌ها روز به روز بهتر می‌شود که این مایه امیدواری است.

چطور؟
قطعاً اگر بدن بازیکنان آماده باشد تاکتیک‌پذیری‎شان هم بیشتر می‌شود. وقتی شما در زمین بتوانید به درستی از عضلات و فکرتان استفاده کنید اگر بهترین بازیکن هم باشید دچار اشتباه خواهید شد. به همین خاطر حالا که شرایط بدنی بچه‌های تیم خوب اعلام شده مایه امیدواری است.

وضعیت دروازه‌بانان استقلال چطور است؟
شرایط هر سه نفر خوب است به ویژه سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی که رقابت سخت و تنگاتنگی با یکدیگر دارند. هر دو در اوج آمادگی هستند و من فکر می‌کنم از این بابت مشکلی برای بازگشت به لیگ برتر نداشته باشیم.

از اینکه بازی با فولاد به تأخیر افتاد ناراحت شدید؟
برنامه تمرینی تیم به گونه‌ای تنظیم شده بود که ما برای بازی با فولاد در تاریخ ۲۹ خرداد کاملاً آماده ورود به میدان باشیم، اما با این تغییر جزئی، برنامه را طوری تغییر دادیم که یک هفته دیرتر وارد رقابت شویم؛ البته قرار است در همان تاریخ یک بازی دوستانه داشته باشیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

بازی با فولاد را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
قطعاً بازی آسانی نخواهد بود و فقط کاش کرونا نبود و این بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شد، چون در آن صورت احساس مهمان بودن در اهواز را نمی‌کردیم. من خودم خوزستانی هستم. استقلال بعد از تهران بیشترین طرفدار را در خوزستان دارد. در مجموع فکر می‌کنم بازی دشواری در پیش است، چون فولادی‌ها هم دوست ندارند در زمین خودی امتیاز از دست بدهند ولی از طرفی ما هم باید با قدرت در میدان ظاهر شویم تا هر ۳ امتیاز را بگیریم. این ۳ امتیاز همان ۳ امتیازی است که می‌تواند ما را برای رسیدن به اهدافمان خیلی جلو بیندازد. در واقع این اولین بازی ۶ امتیازی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی