نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینجاست که جای مهرداد هاشمی در هیئت مدیره پرسپولیس خالی می‌نماید! اینجاست که فوتبالی نبودن غیرفوتبالی‌ها، برجسته می‌شود! مدیران چسبیده که اهلیت فوتبال ندارند، زحمت و مزاحمت ایجاد می‌کنند.

خبرورزشی/ اردشیر لارودی ؛ علی کفاشیان که ١٢ سال پیش معلوم نشد با چه انگیزه‌ای ٨ سال فوتبال ایران را در یک نقطه متوقف کرد، دوباره خودش را لایق‌تر و شایسته‌تر از مدعیان حاضر در فدراسیون فوتبال می‌داند و دروغ هم نمی‌گوید! او کجا و این‌ها که هستند کجا؟
یعنی در فوتبال ما که داعیه اداره فوتبال قاره‌کهن را داشت، کفاشیان هم بی‌جانشین شده؟‌ای آقای ساکت!‌ای آقای ساکت! ببین چه دسته گلی به آب دادی! آن از آقای تاج، این‌هم از کفاشیان! کفاشیان روزِ روزش چه جواهری به‌شمار می‌رفت؟ ببینید ما چه کرده‌ایم با خودمان!
آسوده بخوابید که ما بیداریم
هر کاری می‌کنیم عقب نمانیم، نمی‌شود که نمی‌شود! هر جور می‌دویم و با هر آهنگی کورس می‌گذاریم، ما پیاده‌ایم و خبر‌های بد که پول نقره داغ شدن یک تیم یا چند تیم را دارند، سواره!
ماشاءالله چقدر هم سواره‌اند! و ما که از تلاش دست برنمی‌داریم، به «گردِ پای» آقایان فتحی و پیشینیان- پیشینیان فتحی عبارتند از افتخاری، افشارزاده و آن آقای پنداری که هنوز هم در حال شیرین کاشتن است- نمی‌رسیم!
فعلاً از تیم استقلال و در این فقره آخری، هرچه بگوییم بیشتر از آنش را دارند و هرچه را که نخواهیم، زیاده بر آن را پس‌انداز کرده‌اند! مثل بدهی به شفر و مثل طلب بویان که جمعاً و دو نفری می‌شود ١٦ میلیارد تومان که تا امروز، آخر وقت اداری، باید تأدیه و پاس شود! از همان پریشب، تأکید موکد بدهی ١٠ میلیارد تومانی استقلال به شفر -که تا امروز باید پرداخت می‌شد! - در حکم بمب مالی بود، البته حرف این پول‌ها را زدن نشانه گدا فطرتی معترضان است! ما در غیر حوزه ورزش چند هزار هزار پول پروازی داریم!
این وسط، قشنگ‌تر از همه، صدای مهربان و لحن گرم و تو دل بروی آقای فتحی است که می‌گفت:
... عاشقان استقلال نگران نباشند! ما این «کیس» را با حداقل خسارت، به سود استقلال جمع می‌کنیم!
بگذریم که آقای فتحی، کلی هم پیرامون ارزش‌های معنوی خودش داد سخن داد و با لسان مبارکش به فوتبالی بودن، حقوقدان بودن، استقلالی بودن و خیلی مزایای دیگر اذعان داشت!
راستش، ما به آقای سلطانی‌فر حسودی‌مان می‌شد! ما حسودی‌مان می‌شد که وزیر ورزش، چه دوستان فداکار و وفاداری دارد! هر فردی که یک دوست از این قبیل داشته باشد، نیاز به هیچ دشمنی هم ندارد!
آخرین خبر
در محافل ورزشی سیاسی حرف از این است که در پرداخت بدهی‌های مدیرانه استقلال به شفر و بویان و بقیه طلبکارها، وزیر ورزش باید کمک کند! مثلاً چه عیبی دارد برای حل این مشکل، دلار ٤٢٠٠ تومان در اختیار جناب فتحی گذارده شود؟ تا اگر کم آمد، یک سرویس دیگر هم پرداخت شود! راستی، روزی که آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش شد، هر دلار معادل ریالی اش چند تومان بود و حالا چقدر است؟
پرسپولیس و مهرداد هاشمی
پرسپولیس و فقدان یک فوتبال‌بلد
بیرانوند در آستانه پرواز به بروکسل بود که دانست: این پرواز کنسل شده است! «مگر» بزرگ سال‌های اخیر ایران، باید صبر کند! تا کی؟ خدا اعلم است! و این صبر، کار هر کسی نیست! این حوصله‌ورزی، خیلی حوصله می‌خواهد!
پرسپولیس که چند سالی می‌شود یک لژیونر واقعاً لژیونر ندارد-من‌های مهدی طارمی- با ندیده گرفتن یک‌سری مسائل مربوط به تکنیک دروازه‌بانی، چرا راضی به این انتقال که برای فوتبال ایران هم پر است از فایده‌های گوناگون، نباید باشد؟ پرسپولیس چرا جوری رفتار می‌کند که انگار دلار‌های مربوط به واگذاری بیرانوند را، دوست نمی‌دارد؟ منفعت دوجانبه یحیی و بیرانوند، در این جابه‌جایی است، پس چرا امری به این سادگی را، در پرسپولیس گویا کسی نمی‌داند؟
اینجاست که جای مهرداد هاشمی در هیئت مدیره پرسپولیس خالی می‌نماید! اینجاست که فوتبالی نبودن غیرفوتبالی‌ها، برجسته می‌شود! مدیران چسبیده که اهلیت فوتبال ندارند، زحمت و مزاحمت ایجاد می‌کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی