نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاربران بسیاری در توییتر پس از شکست یووه مقابل ناپولی انتقادهای بسیاری از کریستیانو رونالدو کرده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، پس از اینکه یوونتوس دومین جام فصل را هم از دست داد، هواداران تیر انتقادات‌شان را به سمت کریستیانو رونالدو نشانه گرفته‌اند.

رونالدو در سوپرجام و جام‌حذفی شکست خورد تا برای اولین مرتبه در دوران بازی‌اش در 2 فینال متوالی ناکام باشد. او در جریان بازی مقابل ناپولی هم نمایش خوبی از خودش نشان نداد و تقریباً هیچ اثری روی جریان بازی نگذاشت. با این حال در ضربات‌پنالتی نوبت به او نرسید که ضربه بزند، چرا که احتمالاً به‌عنوان زننده پنالتی پنجم روی او حساب شده بود که کار به آن ضربه نکشید.

به این ترتیب انتقادها در توییتر از رونالدو بیش از پیش شده است. هواداری به این مورد که پیش از رونالدو، یووه 4 مرتبه قهرمان کوپا ایتالیا شده بود و در 2 فصل اخیر جام نبرده، اشاره کرده است. کاربر دیگری اشاره کرده در برخی دیدارهای مهم مثل دیدار پرتغال و اسپانیا در سال 2012، دیدار پرتغال و شیلی در سال 2017 رونالدو صبر کرده پنالتی آخر را بزند و همین باعث شده تیمش شکست بخورد. یکی دیگر از کاربران هم از ساری انتقاد کرده که چرا او را به‌عنوان مهاجم نوک به کار گرفته است. همچنین اشاره شده که رونالدو پس از لواندوفسکی، ایموبیله، هولاند و ورنر در رده پنجم برترین گلزنان اروپا در فصل جاری قرار دارد. یکی دیگر نکته طعنه‌آمیزی را یادآوری کرده و نوشته تراشتگن که سنگربان بارسلونا است بیش از رونالدو این فصل پاس صحیح ارسال کرده.

حمله به رونالدو؛ داستان کریس و جام میکی‌ماوسی!

و در آخر یکی از هواداران رونالدو از کوپا ایتالیا به‌عنوان «جام میکی‌ماوسی» یاد کرده و نوشته او به‌دنبال چنین جام‌هایی نیست و لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواهد. البته اگر یوونتوس بتواند شکست بازی رفت مقابل لیون در مرحله یک‌هشتم نهایی را جبران کند و حذف نشود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی