نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم فصل آینده ملوان بتواند حضوری پرقدرت در مسابقات داشته و دوباره به سطح اول فوتبال ایران برسد.

عزت‌اللهی: ملوان را نجات دهیم

به گزارش خبرورزشی ، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در انتظار آغاز تمرینات تیم ملی هستیم تا با صعود دوباره به جام‌جهانی، دل مردم را شاد کنیم.

سعید عزت‌اللهی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به این که لیگ بلژیک تعطیل شده به ایران سفر کرده ام و تصمیم گرفتم در تمرینات ملوان حاضر شده تا دوستان و هم تیمی‌های سابقم را ببینم.

وی افزود: ملوان شرایط حساس و ویژه‌ای دارد و همه باید دست به دست هم بدهند تا این تیم را از شرایط نامناسب فعلی، نجات دهند.

بازیکن تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم فصل آینده ملوان بتواند حضوری پرقدرت در مسابقات داشته و دوباره به سطح اول فوتبال ایران برسد.

وی تصریح کرد: ملوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار بوده که بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران تحویل داده است.

بازیکن اسبق ملوان تاکید کرد: در سال‌های گذشته برخی افراد در حق ملوان کم لطفی کردند و باعث شده تا این تیم به موفقیت نرسد.

عزت‌اللهی در خصوص تیم ملی نیز، عنوان کرد: منتظر هستیم تا تمرینات تیم ملی فوتبال شروع شده و استارت دوباره‌ای بزنیم و با صعود به جام جهانی دل مردم را شاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی