نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور فوتبال گفت: به بازیکنان توصیه می‌کنم که در جریان مسابقات پروتکل‌ها را رعایت کرده و به سمت داوران نیایند.

به گزارش خبرورزشی ، موعود بنیادی‌فر در حاشیه سمینار داوران فوتبال ایران درمورد برگزاری کلاس‌های داوری و تست‌هایی که از داوران گرفته می‌شود، اظهار داشت: با شرایطی که پیش آمده بود و کرونا موجب شد تا وقفه‌ای در جریان برگزاری مسابقات ایجاد شود، به هر حال یک کلاس داوری با رعایت پروتکل‌ها برگزار شد و خوشبختانه امروز همه داوران مورد تست هم قرار گرفتند. امیدواریم که این شرایط هرچه زودتر تمام شود تا شاهد برگزاری مسابقات خیلی خوب باشیم.

وی درمورد ادامه برگزاری مسابقات، خاطرنشان کرد: به هر حال نگرانی‌هایی برای همه وجود دارد. در لیگ ما برخورد‌ها و به سمت داور آمدن‌ها زیاد است و امیدوارم بازیکنان این موضوع را رعایت کنند. به بازیکنان توصیه می‌کنم که به سمت داوران نیایند و پروتکل‌ها را رعایت کنند، چون این کار به نفع همه است. امیدوارم در هفته‌های باقی مانده اتفاق خاصی رخ ندهد و بتوانیم به سلامت مسابقات را تمام کنیم.

داور فوتبال ایران درمورد دستمزدهای معوقه داوران از هفته‌های گذشته، گفت: فکر می‌کنم دستمزدها در ماه گذشته پرداخت شد و امیدواریم که این مبلغ ناچیز افزایش پیدا کند، چون حق‌الزحمه زیادی نداریم. ابتدا بابت پرداخت آن تشکر می‌کنیم و سپس درخواست داریم که آن را افزایش دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی