نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمایه‌های فرهاد در عرصه تهاجمی یکی یکی پرپر شدند. تبریزی چند ماه خانه‌نشین شده و ارسلان مطهری نیز حداقل چهار هفته نمی‌تواند بازی کند. به این نفرات باید شیخ دیاباته را هم افزود.

به گزارش خبرورزشی ، استقلال از اواسط نیم‌فصل اول در عرصه تهاجمی به معنای واقعی کلمه بهترین تیم لیگ برتر بود و روند مذکور پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای حفظ شد. ثبت ۴۰ گل زده تا اینجای کار کاملاً نشان‌دهنده کارنامه موفق آبی‌پوشان در عرصه گلزنی لیگ برتر است و خط آتش این تیم حتماً نمره قبولی می‌گیرد. خطی که البته حکایت آن، این روز‌ها با ابتدای فصل به معنای واقعی کلمه متفاوت شده است.

وقتی مسابقات شروع شد، علاوه بر مهدی قایدی، مرتضی تبریزی و شیخ دیاباته نیز حضور داشتند و در نیم‌فصل نیز ارسلان مطهری به جمع آن‌ها اضافه شد تا شاهد ترافیک بسیار سنگینی در نوک پیکان تهاجمی آبی‌پوشان پایتخت باشیم ولی سرمایه‌های فرهاد در این عرصه یکی یکی پرپر شدند. تبریزی چند ماه خانه‌نشین شده و ارسلان مطهری نیز حداقل چهار هفته نمی‌تواند بازی کند. به این نفرات باید شیخ دیاباته را هم افزود که علاوه بر اضافه‌وزن، راهی فرانسه شد تا هنگام به دنیا آمدن فرزندش کنار همسرش باشد. به این ترتیب عملاً فقط قایدی برای مجیدی باقی‌مانده و هیچ بعید نیست که در جدال مقابل سایپا سرمربی استقلال مجبور شود زوج قایدی- زکریا مرادی را امتحان کند! هرچند که مجیدی می‌تواند از محمد بلبلی و علی دشتی هم در خط حمله استفاده کند تا دیاباته برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی