نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بانوی المپیکی کاراته ایران در گفت‌و‌گو با سایت کمیته بین‌المللی المپیک گفت: بزرگترین آرزوی من در کاراته کسب مدال در مسابقات المپیک است.

به گزارش خبرورزشی، سایت کمیته بین‌المللی المپیک در گزارشی مفصل به بررسی آخرین وضعیت حمیده عباسعلی کاراته‌کای المپیکی ایران پرداخته است.

در این گزارش که همراه با گفت‌و‌گویی با وی منتشر شده است، به چگونگی کسب سهمیه المپیک توسط کاراته‌کای ایران در فینال رقابت‌های کاراته وان اتریش اشاره شده است، مبارزه‌ای که عباسعلی توانست حریف ایتالیایی خود را ۲ بر یک شکست دهد اما از ناحیه زانو دچار مصدومیت شود.

عباسعلی درباره این مصدومیت گفت: مسابقات اتریش واقعاً پر استرس بود چرا که می‌دانستم با کسب مدال طلا می‌توانم سهمیه المپیک را بدست بیاورم. البته آسیب‌دیدگی در ورزش حرفه‌ای امری اجتناب‌ناپذیر است اما وقتی در آستانه مهمترین رویداد ورزشی این اتفاق رخ می‌دهد، فشار زیادی به ورزشکار وارد می‌شود.

ملی‌پوش المپیکی ایران در ادامه صحبت هایش، یادآور شد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی من برای موففیت در المپیک است. پیش از این چنین برنامه‌ای را برای رقابت‌های کسب سهمیه داشتم و موفق شدم.

دارنده مدال نقره و برنز رقابت‌های جهانی کاراته در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ افزود: پس از مصدومیت شدید زانو هرگز ناامید نشدم زیرا به موفقیت در المپیک باور دارم. البته در این بین تعویق رقابت‌های المپیک برای من خبر امیدوارکننده‌ای بود.

عباسعلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: مادرم قهرمان اصلی زندگی من است. او علاقه داشت دخترانش ورزشکار شوند، به همین دلیل در کودکی نام من و خواهرم را در یکی از باشگاه‌های نزدیک خانه‌مان ثبت نام کرد. اوایل علاقه‌ای به کاراته نداشتم اما در ادامه علاقه‌مند شدم.

دارنده مدال طلا و برنز بازی‌های آسیایی در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ درباره ویژگی برجسته خود در کاراته گفت: بزرگترین قدرت من در مسابقات داشتن صبر و امید است. من تا ثانیه‌های آخر برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنم و همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

عباسعلی در پایان گفت: سال‌ها قبل هرکسی از من می‌پرسید بزرگترین آرزوی تو چیست، می‌گفتم کسب مدال در المپیک اما از آنجا که کاراته در المپیک نبود تصور می‌شد به آرزویم نمی‌رسم. ولی حالا با حضور کاراته در مسابقات المپیک توکیو می‌توانم رویایم را به واقعیت تبدیل کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی