نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از چند روز قبل حسین نوری فرنگی‌کار ۸۷ کیلوی کشورمان به‌دلیل بیماری حال و روز خوشی ندارد و تحت درمان است.

خبرورزشی/مهدی شیروانی؛ خبری نگران کننده، جامعه‌کشتی را در بهت و تعجب فرو برد. از چند روز قبل حسین نوری فرنگی‌کار ۸۷ کیلوی کشورمان به‌دلیل بیماری حال و روز خوشی ندارد و تحت درمان است، اما با اعلام این‌که دارنده مدال برنز قهرمانی‌جهان، طلای بازیهای‌آسیایی و طلای قهرمانی‌آسیا به‌دلیل آلودگی به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده، جامعه کشتی بیشتر از قبل نگران حال نوری شد.
حمید یاری و امیر غفرانی روسای هیات‌کشتی و اداره‌کل ورزش استان البرز به‌عنوان مسئولان ورزشی که نوری متولد و ساکن آنجاست، تلاش و رایزنی‌های خود را برای پای کار آوردن مسئولان کشوری به‌کار بستند. اطلاع رسانی‌های به موقع وتلاش مسئولان ورزشی البرز، به‌همراه پیگیری‌های خانواده و دوستان این قهرمان خوشنام، مسئولان فدراسیون‌کشتی، وزارت‌ورزش و کمیته‌ملی‌المپیک را نیز پای‌کار آورده، همگی سعی و تلاش کردند تا ضمن رایزنی با وزارت بهداشت، ابتدا زمینه بستری شدن قهرمان‌خوشنام کشتی‌فرنگی کشورمان در بیمارستان مسیح دانشوری به‌عنوان باتجربه‌ترین بیمارستان در زمینه مبارزه و مقابله با کرونا را فراهم کنند. همچنین گفته می‌شود دومین اقدامی که در دستورکار مسئولان ورزش و درمانی قرار گرفته، تسریع در تهیه و تزریق ضروری یک آمپول برای تقویت اموردرمانی فرنگی‌کار ملی‌پوش ایران است.
در شرایط فعلی همه نگران وضعیت سلامتی و بازیابی بهبودی قهرمان کشتی‌فرنگی هستند. البته گروهی هم نگرانی مضاعف دارند! هم نگران‌سلامتی نوری هستند و هم برای تاخیر احتمالی در برگزاری مسابقات لیگ‌برتر کشتی‌آزادوفرنگی باشگاه‌های کشور نگرانی دارند.
محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیمهای‌ملی کشتی‌آزاد و فرنگی بزرگسالان در فضای مجازی از برخی اصرار و پافشاری‌ها برای شروع مسابقات لیگ‌کشتی دراین شرایط و اوضاع‌احوال گلایه کردند. محمد بنا در اینستاگرامش نوشت: " گلایه کنم از عزیزانی که مصرانه پیگیر برگزاری لیگ هستند. واقعا برگزاری مسابقات به چه قیمتی؟ سلامتی و عمر حرفه‌ای کشتی‌گیر در لیگ با چه چیزی معاوضه می‌شود؟ درسته شرایط اقتصادی خوب نیست، اما شرایط برای همه یکسان است و چه بسا خیلی‌ها هستن که حتی حداقل‌های زندگی ما هم براشون حکم آرزو را دارد. پس بهتر است یک مقدار دوراندیش‌تر باشیم. "
در نقطه مقابل هم عده‌ای از اهالی کشتی بی‌توجه به شرایط فعلی، با ثبت قرارداد‌ها و انجام امور مربوط به شروع لیگ، برای راه‌اندازی این مسابقات تلاش کرده و سعی دارند تا حالتی عادی بر جامعه کشتی حاکم شود.
تلاش برای تسریع در درمان نفرسوم کشتی‌فرنگی جهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی