نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که ما با دلار 13 هزار تومانی در پرداخت حق و حقوق خارجی ناتوان و همواره به آنها بدهکار بودیم، حالا به طور کلی باید قید مربیان و بازیکنان خوب خارجی را بزنیم؛ تازه به همین بازیکنان و مربیان ایرانی که قراردادهای میلیاردی با باشگاه ها دارند نیز مقروض می شویم!

دیگر منتظر حضور مربیانی مثل کی روش در فوتبال ایران نباشید!
خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ افزایش قمیت دلار بی تردید تبعات اقتصادی و اجتماعی فراوان دارد که در این باره باید کارشناسان مسائل اقتصادی به بحث و مناظره بنشینند. ما می توانیم از زوایای فوتبالی به این موضوع نگاه و فروتنانه خدمت شما عرض کنیم با این افزایش سرسام آور نرخ ارز، عملا فوتبال ایران از دست می رود!
اگر بخواهیم وابسته به بازیکنان و مربیان داخلی باشیم که فوتبال با همین وضعیت ادامه دارد اما فرض کنید بخواهیم برویم سراغ مربیان خارجی؛ در این صورت باید پرسید با دلاری که نرخ آن روز به روز در حال افزایش است چگونه می شود به حضور یک مربی خارجی در فوتبال ایران فکر کرد؟
توهم آوردن مربی بزرگ خارجی پیشکش؛ همین بدهکاری های کلان به جا مانده در مورد خارجی هایی که به فیفا شکایت کرده اند چگونه باید ترتیب پرداختشان داده شود؟
واقعیت این است که دلار، تاثیر مستقیم بر فوتبال ایران دارد؛ همان طور که ما با دلار 13 هزار تومانی در پرداخت حق و حقوق خارجی ها ناتوان و همواره به آنها بدهکار بودیم، حالا به طور کلی باید قید مربیان و بازیکنان خوب خارجی را بزنیم؛ تازه به همین بازیکنان و مربیان ایرانی که قراردادهای میلیاردی با باشگاه ها دارند نیز مقروض می شویم!
مربی خارجی خوب، بی تردید با قرارداد یک میلیون دلاری در فوتبال ایران کار نمی کند اما حتی اگر بتوانیم به فرض محال او را با همین مبلغ هم برای کار کردن قانع کنیم چیزی در حدود 22 میلیارد تومان باید سالانه به او پرداختی داشته باشیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی