نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: به دنبال این هستیم که با پاشازاده مسابقات امسال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تمام کنیم و تیم خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای فصل آینده ببندیم.

به گزارش خبرورزشی، افشین ناظمی مدیرعامل سپیدرود در مورد شایعه فضای مجازی مبنی بر تبانی با تیم گل ریحان، عنوان کرد: ما ضعیف‌ترین تیم از نظر مالی هستیم. نمی‌دانم با چه چیزی تبانی می‌کنیم. همیشه سعی کرده‌ایم فوتبال سالم ارائه بدهیم و به این مسائل معترضیم. دنبال این هستیم که ریشه این کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاملا خشک و قطع کنیم.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود دوستی پاشازاده و میثم منیعی (سرمربی گل ریحان) باعث این اتفاق است، گفت: در فوتبال حرفه‌ای این حرف‌ها جایگاهی ندارد. دو مربی در 90 دقیقه رقیب هم هستند. بعد از آن و بیرون از زمین، با هم رفاقت دارند. نمی‌دانم این حرف‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه کسانی مطرح می‌کنند اما صحت ندارد. ما امروز برای یک بازی سالم به زمین می‌رویم و انشاالله با کسب نتیجه خوب بتوانیم جایگاهمان را در جدول بهتر و دل هوادارانمان را شاد کنیم.
ناظمی در خصوص مذاکره پاشازاده با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر برای هدایت این تیم اظهار داشت: پاشازاده با ما قرارداد دارد. او دو هفته است به تیم ما آمده و با جدیت کارش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهد. به دنبال این هستیم که مسابقات امسال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تمام کنیم و تیم خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای فصل آینده ببندیم.
مدیرعامل سپیدرود در مورد این که برخی پاشازاده را گزینه نهایی شاهین می‌دانند و گفته می‌شود مذاکراتی را هم روز گذشته با مسئولان این باشگاه انجام داده، گفت: تا پایان مسابقات این فصل با ما قرارداد دارد. چیزی در این مورد نشنیده‌ام. او دیشب در اردوی تیم ما بود و از این مسأله خبر ندارم. باید به تهران بیایم و ببینم ماجرا چه بوده است. ما صددرصد با جدایی پاشازاده مخالفت هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی