نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: تا زمانی که دو تیم فوتبال بازی می‌کردند، مسابقه جوانمردانه بود اما حریف رو به وقت‌کشی آورد و بازی از کنترل داور خارج شد.

به گزارش خبرورزشی ، حسن استکی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: تا زمانی که دو تیم فوتبال بازی می‌کردند، مسابقه جوانمردانه و قوی بود اما زمانی که حریف رو به وقت‌کشی آورد و بازی از کنترل داور خارج شد متأسفانه داور هم نمی‌توانست کاری کند.

وی با اشاره به گل تیمش که مردود اعلام شد، افزود: من از روی نیمکت نظر نمی‌دهم و فیلم گل را دیده‌اند و توپ صد درصد به شکم بازیکن ما برخورد کرده، در حالی که داور آن را مردود اعلام کرد و متأسفانه کمک داور در این صحنه به داور کمک نکرد، اما در نیمه اول کمک داور پرچم می‌زند و پنالتی اعلام می‌کند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: در حال حاضر بازی‌ها بسیار حساس است و باید داورانی را انتخاب کنند که تجربه داشته باشد. آقای خورشیدی هفته گذشته بازی بسیار سختی را سوت زد و در حالی که شاهین بوشهر 5 گل خورده بود و ما برنده بازی بودیم حتی یک نفر به داور اعتراض نکرد چون خورشیدی داوری باتجربه است.

استکی در اعتراض به اتفاقات دیدار با ماشین‌سازی اضافه کرد: این دیگر فوتبال نیست و باید بعد از بازی درباره چیزهای دیگر صحبت کنند و نظر دهند و به نظر من این فوتبال دیگر از مباحث فنی خارج است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی