نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان پس از قهرمانی رئال‌مادرید در لالیگا ضمن تمجید از شاگردانش، از علاقه‌شان به گرفتن جشن قهرمانی با هواداران صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، زین‌الدین زیدان برای دومین مرتبه در دوران مربیگری‌اش رئال‌مادرید را قهرمان لالیگا کرد. او تیمی بحران‌زده را تحویل گرفت و بعد از یک سال و چند ماه شادی را به اردوی کهکشانی‌ها آورد.

زیدان پس از برتری 2 بر یک رئال‌مادرید مقابل ویارئال و مسجل شدن قهرمانی سی‌وچهارم کهکشانی‌ها در لالیگا گفت: «بسیار خوشحالم و حس فوق‌العاده‌ای دارم، چون بازیکنانم عالی بودند و من را تحت تأثیر قرار دادند. هیجان دارم و به‌سختی می‌توانم حرف بزنم. این قهرمانی بیشتر برای بازیکنان و به‌دلیل تلاش و مبارزه‌شان است. کار اصلی را آن‌ها انجام دادند. وقتی اینچنین خوشحال می‌بینم‌شان، من هم خیلی خوشحال می‌شوم. همه در خدمت تیم بودند و این قابل ستایش است.»

زیدان درباره دلیل قهرمانی رئال هم بیان کرد: «در مجموع رقابت‌های لالیگا تیم بهتری بودیم و امتیازهای بیشتری جمع کردیم. این یکی از بهترین روزهای مربیگری من است. دوست داشتیم به میدان سیبلس برویم و با هواداران جشن قهرمانی بگیریم. این قهرمانی هم در نوع خودش عجیب است، با این حال از هواداران می‌خواهم در خانه جشن بگیرند. این هدیه‌ای از جانب ما به آن‌ها در روزهای سخت کنونی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی