نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور بازیکن خوبی است، اما پرسپولیس به مهاجمی بهتر از او برای قرار گرفتن در کنارش نیاز دارد.

به گزارش خبرورزشی، بیژن ذوالفقارنسب در ارتباط با نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است، اما برای تکرار قهرمانی در فصل بعد و موفقیت در آسیا، به تقویت نیاز دارد. بیشترین خطی که تیم یحیی گل‌محمدی در آن به تقویت نیاز دارد، خط حمله است. علی علیپور بازیکن خیلی خوبی است، اما پرسپولیس باید مهاجمی بهتر از او در اختیار بگیرد تا در کنار علیپور یک زوج خوب را تشکیل دهند.

وی در خصوص آینده بازیکنانی مثل مهدی ترابی که فرصت لژیونر شدن دارند، تصریح کرد: امیدوارم بازیکنی مثل ترابی اگر از پرسپولیس می‌رود، لژیونر شود، چون در ایران بهترین تیمی که می‌توانند بازی کند، در حال حاضر پرسپولیس است. اگر این بازیکنان می‌خواهند لژیونر شوند هم امیدوارم به اروپا بروند تا در فوتبالشان پیشرفت کنند نه لیگ‌های کشور‌های عربی.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون اینکه آیا جدایی احتمالی یا قطعی بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، بشار رسن، مهدی ترابی و محمد نادری از این تیم، نگران‌کننده خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم با رفتن این بازیکنان مشکل خاصی برای پرسپولیس ایجاد شود، چون این تیم فرصت دارد در تابستان جای خالی آن‌ها را در خطوط مختلف، پر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی