نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریگی در هر سه تورنمنت این فصل تنها یک بار برای استقلال گلزنی کرد و آن هم در دیدار هفته بیست و سوم روبه‌روی سایپا بود.

بررسی کارنامه مسعود ریگی در استقلال؛ مهره قابل اعتماد استرا و مجیدی به گزارش خبرورزشی ، مسعود ریگی جزو بازیکنان استقلال است که گر چه در هفته‌های اول چندان مور توجه آندره‌آ استراماچونی نبود، ولی با یکی، دو حضور موفق توانست به یکی از بازیکنان اصلی در ترکیب این تیم تبدیل شود. گر چه مصدومیت و محرومیت او را در همراهی دائمی استقلال ناکام گذاشت در حالی که فصل پیش ثابت‌ترین بازیکن تیم شهرخودرو محسوب می‌شد. بررسی وضعیت کارنامه این بازیکن در لیگ برتر، آسیا و جام حذفی بیش از پیش مشخص می‌کند ریگی چه اندازه در خدمت استقلال بوده و چقدر غیبت داشته است.

لیگ برتر؛ ۲۰ بازی از ۲۴ دیدار
مسعود ریگی از مجموع ۲۴ بازی که استقلال در لیگ برتر انجام داده در ۲۰ بازی برای این تیم به میدان رفته است. البته در ۱۲ دیدار حضوری ۹۰ دقیقه‌ای داشته، ولی در ۸ دیدار دیگر یا از ترکیب بیرون رفته و یا به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته است. او مجموعاً در لیگ برتر ۱۵۹۲ دقیقه بازی کرده است.

حضور کامل در لیگ قهرمانان
مسعود ریگی تنها در دیدار با الریان ۹ دقیقه کمتر از دیگر نفرات استقلال در ترکیب حضور داشت وگرنه در هر سه مسابقه دیگر در پلی آف و دیدار‌های مرحله گروهی ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفت تا ۳۵۱ دقیق حضور را برای خود ثبت کرده باشد.

۱۰۸ دقیقه بازی در جام حذفی
این هافبک دفاعی در دیدار اول استقلال در جام حذفی در دقیقه ۱۰۲ جایگزین داریوش شجاعیان شد تا ۱۸ دقیقه مقابل گل ریحان بازی کند و سپس در بازی بعد روبه‌روی فجرسپاسی ۹۰ دقیقه تیمش را در برد مقابل آن تیم شیرازی همراهی کرد تا ۱۰۸ دقیقه حضور در جام حذفی را به نام خودش ثبت کند.

بررسی کارنامه مسعود ریگی در استقلال؛ مهره قابل اعتماد استرا و مجیدی

مرد تک‌گله امتیازدار
ریگی در هر سه تورنمنت این فصل تنها یک بار برای استقلال گلزنی کرد و آن هم در دیدار هفته بیست و سوم روبه‌روی سایپا بود. شوت سرکش او باعث شد تا استقلال در نهایت یک- یک کرده و با یک امتیاز زمین را ترک کند.

غیبت در ۷ مسابقه استقلال
ریگی که به دلیل محرومیت نتوانست استقلال را در دیدار با صنعت نفت آبادان همراهی کند تاکنون از مجموع ۳۰ مسابقه فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ استقلال در ۲۰۵۱ دقیقه برای این تیم به میدان رفته و چیزی در حدود ۷/۲ مسابقه را از دست داده که تقریباً برابر با یک‌چهارم مسابقات این فصل است تا مشخص شود بازی در استقلال هرگز برای او به راحتی بازی در شهرخودرو نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی