نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در کادر فنی نساجی دو استقلالی یعنی صمد مرفاوی و سیروس دین‌محمدی سابقه گلزنی در فینال جام باشگاه‌های آسیا با پیراهن استقلال را دارند.

۲ مربی استقلالی نساجی در فینال آسیا گل زده‌اند! به گزارش خبرورزشی، کادر فنی نساجی همه استقلالی‌اند از محمود فکری گرفته تا صمد مرفاوی و سیروس دین‌محمدی و حنیف عمران‌زاده. عجیب اینکه مدیرعامل نساجی هم استقلالی است، علی امیری که سال‌ها معاون باشگاه استقلال بوده و....

اما از این موارد عجیب‌تر هم داریم. در کادر فنی نساجی دو استقلالی یعنی صمد مرفاوی و سیروس دین‌محمدی سابقه گلزنی در فینال جام باشگاه‌های آسیا با پیراهن استقلال را دارند! گلی که صمد سال ۷۰ به لیائونینگ چین زد در نهایت با گل رضا حسن‌زاده منجر به برتری ۲ بر یک استقلال و قهرمانی آسیا شد، اما گلی که سیروس دین‌محمدی سال ۷۸ در فینال آسیا به جوبیلو ایواتای ژاپن زد، ثمری نداشت و آبی‌ها آن بازی را ۲ بر یک باختند و قهرمانی آسیا را از دست دادند.

صمد مرفاوی و سیروس دین‌محمدی هر دو از خوب‌های استقلال بودند که زحمات بسیاری برای این تیم کشیدند. صمد حتی دو دوره سرمربی استقلال هم شد، اما حالا در نساجی دستیار محمود فکری است که خودش جزو با سابقه‌ترین استقلالی‌ها محسوب می‌شود و بیشترین بازی را در دربی با پیراهن استقلال انجام داده است. 

۲ مربی استقلالی نساجی در فینال آسیا گل زده‌اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی