نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: به کمیته انضباطی نامه زدیم تا طبق قانون با سرمربیانی که در نشست‌های خبری حاضر نمی‌شوند، برخورد کند.

به گزارش خبرورزشی، تعداد مربیانی که در نشست های خبری رقابت های لیگ برتر حاضر نمی شوند زیاد شده؛ این مساله باعث شده تا مربیان به تقلید از رفتار یکدیگر، هر کدام به بهانه ای از کنفرانس ها فرار کنند و در این نشست ها حضور پیدا نکنند.
پیشتر فدراسیون فوتبال جرایمی را برای این دسته از مربیان خاطی در نظر می گرفت اما گویا به دلیل شیوع کرونا و برگزاری نصف و نیمه کنفرانس ها، اغلب مربیان راه را پیدا کرده اند و ترجیح می دهند در کنفرانس های پیش از بازی ها شرکت نکنند. حتی پس از پایان بازی ها هم می بینیم که آنها دستیارن خود را به نشست ها می فرستند.
حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در واکنش به غیبت برخی سرمربیان لیگ برتری در کنفرانس‌های خبری می گوید؛ «متأسفانه برخی سرمربیان نه در کنفرانس خبری قبل از بازی و نه در کنفرانس بعد از بازی حاضر نمی‌شوند یا دستیاران خود را به نشست‌های خبری می‌فرستند که این بی احترامی به اهالی رسانه و سازمان لیگ است. به کمیته انضباطی نامه زدیم تا طبق آیین‌نامه با سرمربیان غایب برخورد شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی