نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لروی سانه ستاره آلمانی جدید بایرن امروز رسما به هواداران این باشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرورزشی، مدت‌ها بود که بحث انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ بسیار داغ دنبال می شد. پیش‌بینی می‌شد که این ستاره آلمانی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته راهی بایرن شود اما مصدومیت رباط صلیبی بد موقع و شدید او پیش از آغاز فصل، مانع این اتفاق شد.

با وجود منتفی شدن این انتقال در تابستان گذشته اما باز هم در ماه های اخیر بحث حضور سانه در بایرن بسیار داغ دنبال شد. در نهایت سه هفته پیش سانه با قراردادی به ارزش 54 میلیون پوند و تا سال 2025 به بایرن مونیخ پیوست.

به نظر نمی رسید که او فعلا به جمع هم تیمی هایش اضافه شود ولی اشتیاق سانه همه معادلات را به هم زد و او هفته گذشته با حضور در کمپ" سابنر اشتراسه" اولین جلسه تمرینی خود با بایرن مونیخ را انجام داد.

امروز نیز روز مراسم معارفه رسمی از سانه بود. با تدابیر بهداشتی ویژه در باشگاه بایرن و با حضور کارلس هاینس رومینیگه(مدیر اجرایی) و حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی)، لروی سانه با در دست داشتن پیراهن بایرن مقابل عکاسان قرار گرفت و به هواداران معرفی شد.

او در این مراسم گفت:« می خواهم کیفیت و توانایی هایم را در بایرن اثبات کنم و کمکی برای رسیدن بایرن به موفقیت های بیشتر باشم. دوست دارم کمک کنم بایرن بازی ها را یکی پس از دیگری ببرد و به قهرمانی های بیشتری دست پیدا کند. دوست ندارم در کانون توجهات باشم. بایرن همین حالا هم خیلی قدرتمند است و بازیکنان درجه یک زیادی در اختیار دارد. بازیکنانی که سابقه قهرمانی جام جهانی یا لیگ قهرمانان را در کارنامه دارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی