۰
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست پرسپولیس پس از قهرمانی چهارم پرسپولیس گفت: این برد و قهرمانی گوارای وجود هواداران باشد. واقعا حقشان است. به لطف خدا و دعای همین هواداران توانستیم به قهرمانی برسیم.

به گزارش خبرورزشی، مهدی رسول پناه پس از قهرمانی چهارم پرسپولیس اظهار داشت: این قهرمانی را به همه مردم و پرسپولیسی‌های عزیز تبریک می‌گویم. این قهرمانی ۴هفته مانده به اتمام مسابقات به دست آمد و چهارمین قهرمانی متوالی بود. از تک تک بازیکنان، پرسنل تیم، سرمربی و افشین پیروانی تشکر می‌کنم.
رسول‌پناه در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان تیم، عنوان کرد: ما تا آخر فصل تمام مطالبات بازیکنان از جمله مطالبات فصل قبل را تسویه می‌کنیم. تا الان هم پاداش‌ها و حدود ۷۵تا۸۰ درصد دستمزدشان را پرداخت کرد‌ه‌ایم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مصاحبه بشاررسن و ناراحتی او گفت: این مصاحبه برای بشار نبوده، با خودش صحبت کردم. چنین مصاحبه‌ای نداشته است. می‌خواستند برای بازی با نفت مسجد حاشیه درست کنند. با بشار مشکلی نداریم و ان‌شاالله او هم با ما همکاری خواهد کرد.
وی در خصوص حضور تماشاگران در فرودگاه مهرآباد، اظهار داشت: من از آن‌ها ممنون هستم. این برد و قهرمانی گوارای وجودشان باشد. واقعا حقشان است. به لطف خدا و دعای همین هواداران توانستیم به قهرمانی برسیم. رسول‌پناه در مورد اینکه آیا امکان سفر با اعضای تیم به مسجد سلیمان را نداشت، گفت: می‌توانستم با تیم بروم، اما به علت بیماری که قبلا داشتم شاید حاشیه‌ای ایجاد می‌شد. اولویت برای ما سلامتی بازیکنان است.
وی در مورد اینکه آیا متمم قرارداد بیرانوند به او پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: ما تمام حق و حقوق بیرانوند را تا آخر فصل پرداخت می‌کنیم. آن متمم مشکلی که داشت این بود که در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت نشده، ان‌شاالله بتوانیم به او کمک کنیم که مشکلش حل شود. سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پول باشگاه آنتورپ رسیده است، گفت: می‌گویند در راه است، اما ما هنوز منتظر حواله هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی