۰
پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل شرایط نامناسب بهداشتی در کاتالونیا، یوفا قصد دارد مکان دیدار بازی بارسلونا و ناپولی را تغییر دهد.

به گزارش خبرورزشی، بارسلونا و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن پائولو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید و بازی برگشت به علت ویروس کرونا به تعویق افتاده و قرار شده این بازی‌ها در تاریخ‌ ۸ و ۷ آگوست انجام شود.

از طرفی گفته می‌شود در صورت آماده نبودن ورزشگاه نیوکمپ و نداشتن شرایط بازی، ممکن است این دیدار به جای کاتالونیا در لیسبون انجام شود.

با توجه به شرایط بحرانی ناشی از پاندمی ویروس کرونا در شهر بارسلون، باشگاه ناپولی تلاش می‌کند دیدارش مقابل بارسلونا را در پرتغال برگزار کند.

به نقل از اسکای ایتالیا، اورلیو دی لورنتیس رییس باشگاه ناپولی با ابراز نگرانی از شرایط موجود گفت: مسابقه مقابل بارسلونا همیشه فوق‌العاده است. در تابستان گذشته دو بار بازی کردیم و سپس سومین بازیمان را در لیگ قهرمانان اروپا انجام دادیم. بارسلون شهری است که در وضعیت بحرانی قرار دارد و در این باره شک و نگرانی زیادی داریم.

وی ادامه داد: اگر آنها تصمیم گرفته‌اند که بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال و لیگ اروپا در آلمان برگزار شود، برایم قابل درک نیست که چرا باید در شهری بازی کنیم که مشکلات اساسی دارد. ما به بارسلونا نمی‌رویم بلکه به پرتغال، آلمان یا ژنو می‌رویم. در یوفا کسی نمی‌تواند با پول ما تجارت کند؛ این واقعاً مزخرف است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی