نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با برتری ۲ بر صفر مقابل پارس جنوبی به بقا در لیگ برتر امیدوار باقی ماند.

شاهین در دربی بوشهر اوج گرفت

به گزارش خبرورزشی، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (شنبه) در بیست‌و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، پارس جنوبی در ورزشگاه تختی جم به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت.

ترکیب پارس جنوبی: محسن فروزان، نیما انتظاری، امیرحسین اسماعیل زاده، محمود شفیعی، میلاد خدایی، پوریا آریا کیا، ایمان باصفا، متین کریم زاده، شهرام گودرزی، محمد نوری، رضا خالقی فر

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر: ابوالفضل درویشوند، مرتضی غلامعلی‌تبار، لوکا گادرانی، ابوالفضل رزاق‌پور، حسن نجفی، محمد سلطانی‌مهر، علیرضا ابراهیمی، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، مهدی مومنی، بهمن سالاری

«کوپال ناظمی» قضاوت بازی را با کمک‌های «مهدی عالیقدر» و «حسن انتظاری» برعهده داشت.

پارس جنوبی جم که هفته گذشته در بازی مقابل استقلال شکست خانگی را متحمل شد به دنبال این بود تا با پیروزی در این جدال خود را از خطر سقوط نجات دهد.

شاهین شهرداری بوشهر که در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد می‌خواست با پیروزی در این جدال بیرون از خانگی شانس‌هایش را برای بقا در لیگ برتر زنده نگه دارد.

در دقیقه ۲۳ سانتر ابوالفضل رزاق‌پور از میانه زمین با ضربه مرتضی غلامعلی تبار همرا شد تا دروازه پارس جنوبی جم باز شود.

در دقیقه ۴۲ ابوالفضل رزاق‌پور شوتی زمینی زد که پس از برخورد توپ به دستان محسن فروزان دروازه پارس جنوبی برای دومین بار باز شد.

شاهین شهرداری بوشهر با این پیروزی با کسب ۲۱ امتیاز همچنان در قعر جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد و پاس جنوبی جم با ۲۵ امتیاز به رتبه چهاردهم نزول کرد.

در شرایطی که تیم‌های پارس جنوبی و شاهین شهرداری بوشهر در حال ورد به زمین برای گرم‌کردن بودند برق ورزشگاه تختی قطع شد و به همین علت بازی با تاخیر ۵ دقیقه‌ای آغاز شد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی