نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: تا زمانی که در میان بچه‌های بدون کفش در آن هوای گرم نباشی، معنی پابرهنه بودن را درک نمی‌کنی! از همه آن‌ها خجالت کشیدم.

به گزارش خبرورزشی، جمعی از قهرمانان علاوه بر کمک به مردم، طرح درآمد خانوار در روستا‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان را آغاز کردند. اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندوی بانوان و دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، حسن رحیمی قهرمان جهان و نفر سوم المپیک کشتی آزاد و میثم نصیری قهرمان کشتی آسیا با حضور در روستا‌های منطقه کشاری در ۳۰ کیلومتری مرز ایران و پاکستان بار دیگر نسبت به توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در ۴ روستای این منطقه اقدام کردند.

این قهرمانان اولین سری از پارچه‌های سوزن‌دوزی شده زنان هنرمند بلوچ را که توسط مؤسسه خادمین علی بن ابیطالب (ع) در نوبت پیشین تحویل خانواده‌ها داده شده بود را گرفتند و حق الزحمه‌های مربوطه از محل کمک‌های مردمی ذی‌ربط را به این بانوان پرداخت کردند.

اکرم خدابنده با حضور در این روستا‌های مرزی از احساسش می‌گوید: «تا زمانی که در میان بچه‌های بدون کفش در آن هوای گرم نباشی، معنی پابرهنه بودن را درک نمی‌کنی! از همه آن‌ها خجالت کشیدم. برای اینکه آن‌ها هموطنان من هستند و من از این همه مشکلات و محرومیت‌های آن‌ها بی‌خبرم. اگر با هم باشیم می‌توانیم مشکلات این کودکان هموطن را کم کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی