نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و فصل آینده نیز روی نیمکت آبی‌پوشان خواهد نشست.

فرهاد، سال آینده هم در استقلال به گزارش خبرورزشی، مهدی عبدیان اظهار داشت: استقلال بازی بسیار خوب و هدفمندی را مقابل سپاهان به نمایش گذاشت و توانست سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

وی افزود: اگرچه استقلال ۱۰ نفره شد، اما با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان موفق شد روند بازی را به سود خود تغییر داده و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت، برسد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مجموعه استقلال نشان داد برای موفقیت و سرافرازی و شادی دل هواداران از جان مایه می‌گذارد و از کوچک‌ترین تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

عبدیان تصریح کرد: به طور حتم استقلال با ادامه این روند جایگاه خودش را در رتبه دوم جدول رده‌بندی تثبیت کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست می‌آورد.

وی تاکید کرد: استقلال شایسته قهرمانی در جام حذفی است و می‌تواند با مجموعه‌ای که در اختیار دارد به این عنوان ارزشمند برسد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: فرهاد مجیدی مربی توانمندی است و در بازی با سپاهان نشان داد از توانایی فنی بالایی برخوردار است و فصل آینده نیز روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی