نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: معتقدم برنده این بازی شانس زیادی برای قهرمانی دارد و امیدوارم استقلال برنده از زمین خارج شود.

به گزارش خبرورزشی، فرهاد مجیدی مثل هفته‌های گذشته در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان شرکت نکرد و به جای وی، نامجومطلق در کنفرانس حاضر شد.

مجید نامجومطلق در نشست خبری قبل از دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: فردا بازی سخت و حساسی با سپاهان داریم. دو تیم از یکدیگر شناخت دارند چون هفته گذشته با هم بازی کردند. سپاهان چون از نظر گرفتن سهمیه کار سختی دارد، برای جام حذفی با تمام قوا و توان وارد زمین خواهد شد.

وی افزود: سپاهان تیم خوبی است. ما هم چون هفته گذشته با این تیم بازی پرفشاری پشت سر گذاشتیم، از نظر جسمانی در دیدار با شهرخودرو روی ما تاثیر گذاشت. قطعا در این مسابقه هم همین شرایط را داریم. در این 2-3 روز ریکاوری کردیم تا آمده شویم اما 2-3 نفر از بازیکنان تثیرگذارمان را نداریم اما در عوض جوانان خوبی داریم و با هدف برد وارد زمین می‌شویم. معتقدم برنده این بازی شانس زیادی برای قهرمانی دارد و امیدوارم استقلال فردا برنده از زمین خارج شود.

مربی استقلال تصریح کرد: این بازی برای ما یک فینال است و مطمئنا شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازگشت سرمربی سپاهان به نیمکت این تیم برای بازی فردا گفت: من در کنفرانس خبری بازی قبل هم اشاره کردم که آرزوی من سلامتی قلعه‌نویی است چون سالها کنار او بازی کردم و ما با هم برای استقلال تلاش کردیم. یکی از ستاره‌های روی پیراهن استقلال به زمان حضور من و آقای قلعه‌نویی بر می‌گردد. خوشحالم که او به نیمکت تیمش برگشته و می‌تواند در بازی فردا حضور داشته باشد اما ما هم استقلال هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که فردا برنده شویم.

وی با تاکید بر اینکه دیاباته، اسماعیلی و مطهری به این بازی نمی‌رسند، عنوان کرد: کادر پزشکی در تلاش است این نفرات به دیدار با پیکان که در کسب سهمیه برای ما تاثیر دارد، برسند. با تمام تلاشی که کادر پزشکی در این یکی دو روز انجام داد، این نفرات در بازی فردا غایب خواهند بود.

نامجومطلق در خصوص قضاوت بنیادی‌فر در مسابقه فردا عنوان کرد: امیدوارم بهترین قضاوت را داشته باشد. خوشبختانه چند روزی است که دیگر از بیانیه خبری نیست. استقلال در طول این فصل بیشترین لطمه را از داوری‌ها دیده که البته همه آنها غیر عمدی بود. امیدوارم در این بازی داور بهترین قضاوت را داشته باشد.

مربی استقلال در خصوص اینکه ترجیح می‌دهد کدام تیم در مرحله بعد در صورت پیروزی در بازی فردا به استقلال بخورد تاکید کرد: فینال اصلی همین بازی فردا است. تیمی که در بازی فردا برنده باشد قطعا مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی