نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای روشنک، مسئول محترم برگزاری جام حذفی گفته اگر اسکوچیچ اجازه بدهد، زمان فینال جام حذفی را اعلام می‌کنیم! بله، اگر اسکوچیچ اجازه بدهد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ تصور کنید مربی‌ای که همه‌جوره با فدراسیون تعامل دارد و حتی حاضر شده قرارداد ریالی ببندد! بخواهد «نه» بگوید و جلوی برگزاری فینال جام حذفی را بگیرد. اسکوچیچ البته از نظر فنی مربی ضعیفی نیست و حداقل اینکه در ملوان انزلی و صنعت نفت کارنامه خوبی دارد، اما حساب تیم ملی فرق می‌کند و باید دید تیمی که با ویلموتس به عراق و بحرین باخت، با اسکوچیچ می‌تواند راهی جام جهانی شود؟! اسکوچیچ اگر یک مربی سطح بالا بود سرش هم می‌رفت، قرارداد ریالی نمی‌بست، ولی چون آرزو داشت به این نیمکت برسد، حاضر بود از جیب هم یک پولی بدهد و سرمربی تیم ملی شود. پس طبعاً چنین مربی‌ای نمی‌آید به‌خاطر زمان برگزاری جام حذفی خودش را با فدراسیون درگیر کند. یکی مثل کی‌روش سر زمین و اردو و لباس و... با فدراسیونی‌ها دعوا می‌کرد و می‌جنگید و البته مبلغ قراردادش بالا بود، اما امثال ویلموتس فقط پول زیادی می‌گرفتند و اسکوچیچ که نه پول زیادی می‌خواهد و نه درخواست آنچنانی دارد.

چیزی که هواداران فوتبال در ایران را نگران می‌کند، همین اتوریته نداشتن اسکوچیچ است. آن هم در روز‌هایی که فدراسیون رئیس ندارد و حالاحالا‌ها هم قرار نیست چیزی به اسم رئیس فدراسیون داشته باشیم. نتیجه این رئیس نداشتن هم این است که تقریباً هر کسی هر کاری دلش می‌خواهد، انجام می‌دهد. یکی تهمت می‌زند، یکی بیانیه می‌دهد، یکی به کنفرانس مطبوعاتی نمی‌رود، یکی علیه داوران حرف‌های تند می‌زند... و خلاصه همه دور هم هستند. در این شرایط اسکوچیچ فقط می‌تواند از نظر روحی- روانی روی ملی‌پوشان کار کند که عراق و بحرین را ببرند وگرنه او آدم مخالفت کردن با برگزاری فینال جام حذفی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی