نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با زندگی لاکچری که گرت بیل در مادرید برای خودش ساخته، مشخصاً هر بازیکن دیگری هم جای او بود دوست نداشت از رئال جدا شود.

خبرورزشی علیرضا روش ؛ نیمکت‌نشین است و در اکثر بازی‌ها بازی نمی‌کند. این جمله ساده اما برای یک بازیکن بسیار ناراحت‌کننده است. گرت بیل اما ظاهراً توجهی به آن ندارد. به‌رغم بی‌توجهی زیدان به او، گرت روی نیمکت می‌نشیند، لبخند تحویل دوربین‌ها می‌دهد و حرکات بامزه انجام می‌دهد تا نشان دهد از شرایط موجود ناراضی نیست اما چرا بیل دوست ندارد رئال را ترک کند؟ حتی اگر فلورنتینو پرس هم راضی به ضرر مالی در مورد جدایی بیل شود اما دلایل دیگری از سوی این پسرک ولزی وجود دارد که نمی‌خواهد تیمش را یا بهتر بگوییم زندگی لاکچری‌‌اش در مادرید را از دست بدهد!

مادرید تحت سلطه بیل
برای گرت بیل بعد از اینکه لندن را ترک کرد مادرید به خانه اولش تبدیل شده است. او هر آنچه خواسته و اراده کرده را در این شهر برای خود فراهم کرده است. خانه لاکچری، بازی در زمین گلف، حضور در کمپ تمرینی رئال و بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو چهار لوکشینی است که همگی دسترسی نزدیک به‌هم دارند و کمتر از ۱۵ دقیقه بیل را به جایگاه دلخواهش می‌رساند.

خانه ۶.۵ میلیون پوندی
گرت در منطقه لافینکا سکونت دارد. منطقه‌ای که مختص ثروتمندان و فوتبالیست‌هاست. در این منطقه زیدان، بن‌زما و راموس همسایه بیل هستند. خانه لاکچری که بیل ساکن شده ۶.۵ میلیون پوند قیمت دارد. جالب اینجاست قبل از او کاکا بازیکن برزیلی یک دهه پیش رئالی‌ها آنجا زندگی می‌کرد. امکانات لاکچری این خانه بیل را حسابی به آنجا وابسته کرده است. گرت برای این خانه که مجموعاً ۱۵۰۰ متر می‌شود ماهی ۱۰۰ هزار پوند اجاره بها پرداخت می‌کند. استخر، باشگاه، فضای سبز و... بخشی از امکانات عمارت گران‌قیمت بیل است.

چرا بیل دوست ندارد از رئال دل بکند؟

کلکسیون ماشین
خانه گرت بیل ۶ گاراژ دارد که او می‌تواند ماشین‌هایش را در امن‌ترین حالت ممکن آنجا پارک کند. یکی از تفریحات گرت لذت ماشین‌سواری و سرعت است. گرت بیل هر از چندگاهی با یک ماشین دیده می‌شود. یک‌بار مرسدس بنز SLS سوار می‌شود که ۱۶۵ هزار پوند قیمت دارد، یک‌بار بنتلی کنتیننتال زیر پایش است که قیمتش ۱۵۲ هزار پوند می‌باشد، لامبورگینی ۱۵۶ هزار پوندی دارد و آئودی Q7 اهدایی اسپانسر باشگاه هم ماشین محل تمرینش است. سوگولی ماشین‌های گرت اما فراری ۲۳۰ هزار پوندی‌‌اش است که برای قرارهای خاص از آن استفاده می‌کند.

چرا بیل دوست ندارد از رئال دل بکند؟

عاشق گلف
منتقدانش بر این‌ باور هستند تعداد بازی‌های بیل در زمین گلف بیشتر از حضورش در زمین فوتبال برای رئال است. آنها اعتقاد دارند اولویت بیل بازی در زمین گلف است و برای بازی کردن هزینه می‌کند. در واقع گلف جزو تفریحات بیل است که هرگز نباید قطع شود.

چرا بیل دوست ندارد از رئال دل بکند؟

خرج عروسی
گرت در زندگی شخصی عاطفی خود هم هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شود. او با اما جونس از دوران مدرسه آشنا شد، سال ۲۰۱۶ نامزد کرد و سال ۲۰۱۹ مراسم ازدواج را برپا کرد. جشن ازدواج این زوج در هتلی پنج ستاره واقع در جزیره مایورکان به بهترین شکل ممکن برگزار شد. گرت و همسرش سر جمع ۶۰ مهمان را برای این مراسم دعوت کردند و گوشی‌های موبایل مهمان‌ها را جلوی در گرفتند تا فیلم و عکسی از این مهمانی منتشر نشود.

چرا بیل دوست ندارد از رئال دل بکند؟

آقای هزینه
اما جونس برای زندگی خودش هم کلی خرج روی دست بیل گذاشت. پدرش که به جرم تخلف مالیاتی در آمریکا بازداشت شده بود و عمه‌‌اش به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده بود، باعث شد گرت هزینه‌های دادرسی و وکالت آنها را بپردازد. تفریحات لاکچری این زوج هم بخش دیگری از هزینه‌هایی بود که آقای بیل باید پرداخت می‌کرد!

حقوق ۶۰۰ هزار پوندی
می‌گویند گرت بیل حسابی روی دست باشگاه خرج می‌گذارد. خرجی که با نیمکت‌نشینی او تقریباً هیچ آورده‌ای برای تیم ندارد. گفته شده بیل هفتگی ۶۰۰ هزار پوند از باشگاه دستمزد می‌گیرد تا بتواند این همه خرج‌هایی که دارد را تأمین کند. البته این رقم بدون در نظر گرفتن مالیات است. حالا رئالی‌ها از مخارج بیل خسته شدند و بیل هم از اینکه در تیم بعدی‌‌اش تا چه اندازه می‌خواهد به زندگی جدید عادت کند نگران است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی