نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های مادریدی و کاتالان پس از شکست عجیب بارسلونا مقابل بایرن‌مونیخ با یکدیگر متحد شدند.

به گزارش خبرورزشی، تحقیرآمیز‌ترین شکست تاریخ بارسلونا باعث شد رسانه‌های مادریدی و کاتالان با هم به اشتراک نظر برسند و رفتاری مشابه داشته باشند. خیلی کم پیش می‌‌آید که رسانه‌های کاتالونیایی با رسانه‌های بقیه اسپانیا به‌ویژه مادریدی‌ها در تیترهای خود اتفاق نظر داشته باشند اما هم روزنامه بارسلونایی اسپورت و هم روزنامه مادریدی آس تیتر «تحقیر تاریخی» را روی صفحه اول روزنامه‌های شنبه صبح خود قرار دادند، برای توصیف شکست 8-2 بارسلونا مقابل بایرن‌مونیخ.

این شکست باعث تحقیر فوتبال اسپانیا شده و حالا برای اولین بار در 13 سال گذشته این کشور هیچ نماینده‌ای در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد، هرچند که همه تمرکز روی وضعیت نابسامان و بحرانی باشگاه بارسلوناست.

بایرن‌مونیخ، یک حریف رقت‌آور و قابل‌ترحم را درهم کوبید، حریفی که به شکل دردآوری در وضعیتی مضحک به‌سر می‌برد، اینها بخش‌هایی از عناوین روزنامه‌های اسپانیایی است. روزنامه اسپورت که همواره حامی بارسلوناست نوشت بایرن مونیخ در یک شب کابوس‌وار بارسلونا را به سخره گرفت.

این روزنامه در نمره دادن به بازیکنان دو تیم، وقتی نوبت به بازیکنان بارسلونا رسید فقط به لوئیس سوارس و جوردی آلبا نمره داده و برای بقیه نمره صفر را در نظر گرفت. در مورد کیکه ستین، سرمربی‌ای که تا ابد احتمالاً عنوان بدترین مربی تاریخ بارسلونا را همراه خود خواهد داشت، فقط کلمه «اخراج» را به کار برده است، اتفاقی که کاملاً هم قابل پیش‌بینی بود. این روزنامه در ادامه در مورد مربی 61 ساله نوشته: «او حتی یک روز دیگر هم نمی‌تواند و نباید در این پست باقی بماند. این صندلی برای او خیلی خیلی بزرگ بود. او هیچ حرفی برای گفتن ندارد.»

روزنامه مادریدی مارکا تیتر شرمساری را روی جلد خود برد. این روزنامه نوشته که بعد از سال 2008 که آخرین فصل حضور فرانک ریکارد در بارسا بود، این اولین فصلی است که بارسلونا هیچ جامی را به دست نمی‌آورد و به همین دلیل تیتر «پایان یک دوران» را در مورد این باشگاه به کار برد.

این روزنامه هم در گزارش بازی خود فقط به مارک آندره تراشتگن، فرانکی دی‌یونگ و لیونل مسی نمره داده و برای بقیه نمره صفر را در نظر گرفته است.

موندو دپورتیوو که دیگر روزنامه کاتالان به حساب می‌‌آید باخت 8-2 بارسا مقابل بایرن را «مادر همه فضاحت‌ها» خطاب کرد و اشاره‌ای هم به این نکته داشت که گل‌هایی که فیلیگه کوتینیو در دقایق پایانی بازی زد به‌عنوان بازیکن قرضی بارسلونا در بایرن‌مونیخ، نمک بیشتری به زخم‌های تیم آبی‌واناری‌پوش ریخت.

انتقادها به سمت جوسپ بارتومئو رئیس باشگاه هم رفته و در فاصله یک سال مانده به انتخابات حرف از برگزاری زودتر این انتخابات به میان آمده، ضمن اینکه زیر سؤال بردن رئیس باشگاه به بالاترین حد خود رسیده است. ویکتو فونت یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست باشگاه برای فصل بعد، گفت: «خیلی وقت است که شرمساری و ناراحتی را در این باشگاه شاهد هستیم. حسی که در مورد این شب وجود دارد فقط با کلمه تحقیر قابل بیان است. بهتر است بیش از این وقت ارزشمند خود را با ناراحتی و طعم تلخ شکست هدر ندهیم. الان زمان کنار رفتن بارتومئو است و اینکه انتخابات زودتر از موعد مقرر برگزار شود.»

خیلی بعید است که انتخابات به جلو بیفتد و زودتر برگزار شود. بارتومئو هم نشان داده که اهل استعفا کردن و کنار رفتن نیست. بنابراین او تمرکز اصلی‌‌اش را روی انتخاب مربی مناسب برای تیم در یک سال پایانی مدیریتش خواهد گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی