نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق استقلال می گوید:باقری شاگرد من بوده و با حاشیه بیگانه است.

به گزارش خبرورزشی، صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال که هم اکنون مدیریت فنی نساجی مازندران را برعهده دارد، پیرامون حواشی اخیر این تیم که منجر به اخراج محمد دانشگر و فرشید باقری شد گفت: استقلال به حواشی عادت کرده است. از وقتی به یاد داریم این تیم درگیر حاشیه ها بوده است. این اتفاقات دلیلش مدیریت اشتباه است. من درباره شخص صحبت نمی‌کنم اما با اخراج کردن مشکل حل نخواهد شد.

مرفاوی در ادامه افزود:من از بیرون نمیتوانم فردی را مقصر بدانم باید پای صحبت های دانشگر نشست.من نمی‌توانم به دلیل اینکه از ریز اتفاقات خبری ندارم او را مقصر بدانم.مجیدی باید تیم و شاگرد خود را مدیریت کند.

سرمربی سابق استقلال درباره اخراج باقری نیز گفت:او در صبا و مس کرمان شاگرد من بود و به هیچ عنوان اهل حاشیه نیست و از با اخلاق های فوتبال ما میباشد.نمیدانم چرا این اتفاق درباره او افتاده است.

وی تاکید کرد: اخراج ها کار را سخت تر می‌کند.فرهاد باید توان مدیریت تیم را داشته باشد.متاسفانه بدهی به مربیان سابق،بازیکنان خارجی و بدهی های مدیرت های قبل شرایط استقلال را سخت کرده است.در این شرایط مجیدی در آستانه دربی باید آرامش را به تیم خود تزریق کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی