نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
قصه آقا مدد هم فیلم هندی شد: مصاحبه نکردم، درد دل بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز در باشگاه استقلال جلسه‌ای برای حل و فصل مسائل مربوط به مسول تدارکات تیم برگزار شد.

خبرورزشی">خبرورزشی - مصاحبه دیروز مدد جباری مسول تدارکات استقلال که از فرهاد مجیدی انتقاد کرده و پرده از اختلاف سرمربی استقلال با این عضو قدیمی باشگاه برداشته بود امروز وارد فاز تازه ای شد.

به نظر می رسد بابت اتفاقات روز گذشته، مدیریت باشگاه وارد عمل شده و جلسه ای با آقا مدد برگزار کرده است.

دقایقی قبل این خبر روی خروجی سایت رسمی باشگاه استقلال قرار گرفت: «روز گذشته اظهارات مدد جباری عضو زحمتکش کادر تدارکات استقلال در برخی رسانه‌ها باعث ایجاد حواشی مختلفی شد و در همین رابطه جلسه ای با حضور مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونین ورزشی و حقوقی و سرپرست تیم و با حضور مدد جباری برگزار شد. در این جلسه مدد جباری با بیان اینکه اظهاراتش فقط درد دلی بوده و اصلا در قالب مصاحبه نبوده است، بیان کرد: همه کادر مدیریتی، فنی، اجرایی و بازیکنان استقلال برای موفقیت تیم در بازی‌های باقی مانده همدل هستند. متاسفانه سوتفاهمی ایجاد شد و من مثل همیشه در خدمت تیم استقلال هستم و امیدوارم که به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال، بتوانم وظایفم را به نحو احسن انجام دهم.»

این در حالی است که دیروز حتی فایل صوتی مدد جباری هم در فضای پخش شد تا ثابت شود آنچه مسول تدارکات گفت فقط بر مبنای درد دل نبوده و آقا مدد به خاطر مسائلی که میان او و فرهاد مجیدی رخ داده، ناراحت بوده که تن به مصاحبه داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی