نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سؤال بزرگ از نهاد‌های نظارتی: این پول از جیب مدیری که آن قرارداد را امضا کرد کسر می‌شود یا مثل همه خسارت‌هایی که مدیران نالایق زدند، از جیب خالی ما می‌رود؟

خبرورزشی/ علی جوادی؛ مدیرانی که با استراتژی پنهان‌کاری و تکذیب فوتبال ما را به ویرانه تبدیل کردند، در روز‌هایی که هیچ‌کس هیچ چیز نمی‌دانست، دو میلیون یورو از حساب شستا به ویلموتس دادند که با هزینه ترانسفر به حدود ۲/۲ میلیون یورو رسید. این پول پرداخت شد و ویلموتس در حالی روی نیمکت تیم ملی (در بازی حساس مقدماتی جام جهانی مقابل عراق) نشست که از پیش با مدیران فدراسیون فوتبال اتمام حجت کرده بود دیگر سرمربی تیم ملی ایران نیست. آن بازی تعیین‌کننده را باختیم. ما و مردم ایران تمام آن بازی حرص خوردیم در حالی که ویلموتس پولش را گرفته بود و برای پولی چرب‌تر دندان تیز کرده بود؛ و در همه آن ۹۰ دقیقه، مدیران فدراسیون فوتبال می‌دانستند فردی روی نیمکت دارند که سرمربی ایران نیست. در همه آن روز‌ها اهالی فدراسیون فقط حقایق را تکذیب می‌کردند و همه چیز را شایعه و غیرواقعی می‌خواندند. آن روز‌ها صندلی دبیری فدراسیون، سرپرست داشت و سرپرست قول داد بعد از بازی با عراق به صورت کامل درباره قرارداد ویلموتس شفاف‌سازی کند. وعده‌ای که هیچ وقت محقق نشد. آن روز‌ها یک نماینده مجلس درباره رقم قرارداد ویلموتس صحبت کرد که حرف او را هم تکذیب کردند و بعد‌ها متوجه شدیم حقیقت محض بود؛ و خیلی دیگر از مواردی که به ویلموتس مربوط می‌شد. برای کشف همه این حقایق، زجر کشیدیم و زمان را از دست دادیم، چون فدراسیون فوتبال ما، مدیرانی داشت که ما را خودی و محرم نمی‌دانستند. بیگانه بودیم و دقیقاً به همین دلیل همه چیز از ما پنهان شد. حالا تمام خورشید از پشت ابر بیرون آمد. همه خورشید. فیفا ما را نقره‌داغ‌کرد. نه تنها ۶۰ میلیارد تومان به ویلموتس دادیم که باید ۱۷۹ میلیارد تومان هم برای شکایت این مربی بی‌خاصیت بلژیکی بدهیم. مربی بی‌خاصیتی که فدراسیون بی‌تدبیر ما او را به کی‌روش ترجیح داد و با رقمی گران‌تر از کی‌روش این مربی بی‌لیاقت بلژیکی را آورد. حالا فیفا داغ‌مان کرد. علاوه بر این جریمه، پول هزینه دادرسی و جریمه تأخیر را هم از ما می‌خواهد. 

اما سؤال بزرگ از نهاد‌های نظارتی: این پول از جیب مدیری که آن قرارداد را امضا کرد کسر می‌شود یا مثل همه خسارت‌هایی که مدیران نالایق زدند، از جیب خالی ما می‌رود؟ چرا برای یک بار هم که شده هزینه‌های یک تصمیم بد را متوجه تصمیم‌گیرنده نمی‌کنید؟ سخنگوی فدراسیون که از همان مدیریت باقی مانده، دیروز تکذیب کرد، چون از بزرگانش فقط همین یک چیز را یاد گرفته بود. از جناب سخنگو انتظار داریم آن ۶۰ میلیاردی که از حساب مردم و از صندوق شستا پرداخت شد را هم تکذیب کند تا کل صورت مسئله یکجا پاک شود. نهاد‌های نظارتی بدانند نگاه پرسشگر و منتظر مردم، به آنهاست تا دل‌ها را قرص کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی