نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم پیکان به خبرورزشی گفت: فعلاً تنها چیزی که برایم مهم است بازی مقابل سپاهان است و بعد از آن در مورد آینده‌ام تصمیم می‌گیرم. اگر هم قرار بر جدایی من از پیکان باشد جایی می‌روم که بتوانم پیشرفت کنم.

مغانلو: با پرسپولیس مذاکره نکردم به گزارش خبرورزشی، شهریار مغانلو چند بازی است که پایش به گلزنی باز نشده، به همین دلیل صدر جدول گلزنان را به شیخ دیاباته استقلال واگذار کرده و البته یک شریک به نام عیسی آل‌کثیر در رده دوم گلزنان کنار خود می‌بیند. امروز فرصتی داست داد تا با شهریار در خصوص ماندن پیکان، شانس آقای گلی و البته جدایی‌اش از پیکان در پایان فصل گفت‌وگویی انجام بدهیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با استقلال چطور بود؟
دیدار خوبی بود. بازی سرعت بالایی داشت و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه‌ها شاهد بودیم. هم ما و هم استقلال به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم، ولی خب یک امتیاز هم بد نبود. در مجموع فکر می‌کنم موقعیت‌های ما بهتر از حریف بود و می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم.

خودت چند هفته می‌شود که گل نزدی و صدر جدول گلزنان را از دست دادی؛ هنوز به آقای گلی فکر می‌کنی؟
من بار‌ها گفتم نتیجه گرفتن پیکان و ماندن‌مان در لیگ برتر از هر چیزی برایم مهم‌تر است. تیم ما شرایط حساسی دارد و به همین دلیل من اصلاً به آقای گلی و منافع شخصی فکر نمی‌کنم. همه تمرکزم را روی موفقیت پیکان گذاشتم. در مورد گل نزدن‌های خودم هم باید بگویم از این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. من در هر بازی تمام توانم را برای موفقیت پیکان می‌گذارم و امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای تیمم باشم.

پیکان هفته آخر یک دیدار سخت با سپاهان دارد؛ چقدر به این بازی و ماندن در لیگ امیدوارید؟
اصلاً به افتادن فکر نمی‌کنیم. سپاهان تیم خوب و با کیفیتی است و آن‌ها هم برای گرفتن سهمیه آسیایی می‌جنگند، ولی ما هم دست و پا بسته نیستیم و مطمئن باشید سپاهان دیدار سختی مقابل ما خواهد داشت. به هر حال ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی آخر موفق شویم و بتوانیم پیکان را در لیگ نگه داریم.

در چند وقت اخیر شایعات مختلفی در خصوص آینده تو و پیشنهادات خارجی و داخلی مختلف مطرح شد؛ برای فصل بعد چه برنامه‌ای داری؟
خب از نیم‌فصل این حرف و حدیث‌ها وجود داشت، ولی من سعی کردم تمرکزم را روی بازی‌های پیکان بگذارم تا نتیجه خوبی بگیریم. من یک سال دیگر با پیکان قرارداد دارم و هر اتفاق یا پیشنهادی باید از طریق باشگاه باشد. فعلاً تنها چیزی که برایم مهم است بازی مقابل سپاهان است و بعد از آن در مورد آینده‌ام تصمیم می‌گیرم. اگر هم قرار بر جدایی من از پیکان باشد جایی می‌روم که بتوانم پیشرفت کنم.

یعنی خبر‌های مربوط به مذاکره خودت با پرسپولیس را تکذیب می‌کنی؟
واقعیت این است که من با پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای انجام ندادم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی