۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربیان پرسپولیس که از عملکرد بوژیدار رادوشویچ چندان راضی نیستند، با توجه به رقابت‌های حساسی که در پیش دارند، فقط به یک راهکار می‌اندیشند آن‌هم روحیه دادن به رادو است.

به گزارش خبرورزشی، از روزی که علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد و بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات این تیم جای او را درون سنگر سرخپوشان گرفت، شرایط به طور کلی تغییر کرد و رادویی که در طول فصل برای فرار از نیمکت‌نشینی، عملکرد درخشان و چشم‌نوازی به همراه رقم زدن رکورد داشت، حالا به یکی از نقاط نگرانی تیم تبدیل شده است. مربیان پرسپولیس که از این اتفاق راضی نیستند، با توجه به رقابت‌های حساسی که در پیش دارند، فقط به یک راهکار می‌اندیشند آن‌هم روحیه دادن به رادو است.

هفته قبل که این دروازه‌بان، گل عجیبی مقابل ذوب‌آهن دریافت کرد، داود فنایی در مصاحبه با خبرورزشی گفت: «مقصر گلی که رادو خورد، من بودم. من باید بیشتر کار می‌کردم تا رادو با آمادگی بالا به میدان برود. حالا هم مطمئنم این دروازه‌بان آن‌قدر خوب و باکیفیت است که بهترین نمایش خود را در هفته‌های آینده خواهد داشت.» از این حرف‌ها، بوی حمایت قطعی از دروازه‌بان کروات به مشام می‌رسید. فنایی تلاش کرد تا به رادو روحیه بدهد و جدا از کار‌های فنی، این بازیکن را برای رقم زدن اتفاقات مثبت در زمین آماده کند، اما این حربه فنایی، تأثیر معکوس داشت زیرا بوژیدار در دیدار برابر گل‌گهر، سه بار توپ را از درون دروازه اش بیرون کشید و حداقل روی یک گل، مقصر بود.

روز گذشته، یحیی گل‌محمدی با انتشار پستی در اینستاگرام، تفکر جاری در کادر فنی مبنی بر حمایت از رادوشویچ را ادامه داد. او قصد داشت با این کار، رادو را مهیای رقابت‌های مهم آینده کند. کار پرسپولیس در این فصل هنوز تمام نشده زیرا آن‌ها بعد از دیدار هفته پایانی لیگ برتر با سایپا، باید مقابل استقلال در نیمه‌نهایی جام‌حذفی به میدان بروند و سپس ۴ دیدار باقی‌مانده از لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذارند. در این ۶ مسابقه، آمادگی رادو شرط اول موفقیت پرسپولیس به شمار می‌رود و اگر او با همین وضعیت به میدان برود، چه بسا سرخپوشان امید به موفقیت در آینده را از سر خارج کنند.

بعد از جدایی علیرضا بیرانوند، خیلی‌ها می‌گفتند رادوشویچ آن‌قدر انگیزه دارد که می‌تواند یک تنه برای چند فصل، خیال همه را راحت کند ولی او نتوانست کار خاصی انجام دهد و به همین خاطر، نگرانی‌ها بیشتر شده است. گفته می‌شود یحیی برای جانشینی بیرانوند در لیست خود، دست روی حامد لک گذاشته ولی خیلی‌ها با این انتخاب مخالف هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی