نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی چه خواهد کرد؟ هنوز هم مشخص نیست در سر کاپیتان بارسلونا چه می‌گذرد و رسانه‌ها احتمال جدایی‌اش را بررسی می‌کنند.

خبرورزشی علیرضا روش ؛ بحران باشگاه بارسلونا با نتایج ضعیف، عملکرد فاجعه‌آمیز کیکه ستین، فعالیت‌های ابهام‌آمیز ماریا بارتومئو، شکست تحقیر‌آمیز مقابل بایرن‌مونیخ و... خیلی از اتفاقات دیگر باعث شده لیونل مسی این روزها ناراحت‌تر از همیشه به نظر برسد. این ناراحتی باعث شده شایعه علاقه‌مندی سایر تیم‌ها به جذب او هم بر سر زبان‌ها بیفتد اما به راستی بودن یا نبودن؟ کدام برای مسی اهمیت دارد. بررسی تصمیمات معقولانه برای مسی می‌تواند بهترین راه را مشخص کند.

زندگی در بارسا
منطقی‌ترین تصمیم که همراه با عقل و احساس باهم است همین ماندن در بارسلوناست. بازیکنی که محصول آکادمی لاماسیاست و تمام زندگی و افتخاراش را در این باشگاه تجربه کرده دوست ندارد فوتبالش را در انتهای راه در باشگاه‌های دیگر به اتمام برساند. به خصوص اینکه کلی هم رکورد در این باشگاه ثبت کرده است. مشکل اصلی او برای ماندن به جز حل حواشی درون باشگاه بحث دستمزدش است که او می‌خواهد افزایش یابد. بالاخره باشگاه‌های زیادی نیستند که هفته‌ای یک میلیون پوند بخواهند به حسابش واریز کنند.

یوونتوس
با اخراج ارنستو والورده در ژانویه بحث خروج مسی هم در رسانه‌ها مطرح شد. همان موقع بود که علاقه‌مندی یوونتوس به جذب لیونل سر زبان‌ها افتاد. حالا در تابستان با توجه به اینکه کریس رونالدو ‌ساز جدایی کوک کرده اگر یک درصد بخواهد برود آن وقت خرید مسی در جریان می‌افتد. البته یوونتوسی‌ها تأکید دارند تا مسی را به عنوان بازیکن آزاد خریداری کنند تا از ارقام نجومی رضایت‌نامه‌‌اش جلوگیری کنند.

5 تصمیم برای مسی؛ بودن یا نبودن، عاقلانه چیست؟

اینترمیلان
یکی از مشتریان دست به نقد مسی همین اینترمیلان است. تیمی که تحت هدایت آنتونیو کونته به کلی متحول شده و رؤیاهای بزرگی را در سر دارد که یکی از آنها جذب مسی است. اگر مسی قبول کند به اینتر بیاید و کریس رونالدو در یوونتوس بماند آن وقت مجدداً شاهد نبرد این دو ستاره خواهیم بود. اینتر چند باری است که به باشگاه بارسلونا چراغ سبز نشان داده اما ظاهراً صحبت درباره رقم کمی سخت است!

5 تصمیم برای مسی؛ بودن یا نبودن، عاقلانه چیست؟

منچسترسیتی
هم منابع مالی خرید مسی را دارد، هم رؤیاهای بزرگ و هم اینکه مربی همچون گواردیولا را. سرمربی منچسترسیتی بیش از هر مربی دیگری موفق شده از مسی بهترین بازی‌ها را بگیرد که نتیجه‌‌اش فتح بهترین عناوین فردی و تیمی بوده است. به خصوص با رفتن داوید سیلوا حالا جا برای این خرید باز شده است. جذب مسی شاید آخرین راه گواردیولا برای متقاعد کردن باشگاه به منظور کامیابی در لیگ قهرمانان باشد. در رابطه مسی ـ سیتی فقط یک اوکی از جانب مسی می‌تواند همه چیز را تمام کند.

5 تصمیم برای مسی؛ بودن یا نبودن، عاقلانه چیست؟

پاری‌سن‌ژرمن
باشگاهی که بند 222 میلیون پوندی رضایت‌نامه نیمار را به بارسلونا پرداخت کرده حالا باید 700 میلیون یورو بابت آزادسازی مسی هزینه کند. تصور حضور مسی، نیمار و امباپه کنار یکدیگر می‌تواند ذهن هر مدافعی را به چالش بکشد و البته هر فوتبالدوستی را به وجد بیاورد. تنها تفاوت سیتی و میلیونرهای پاریس این است که اولی گواردیولا را دارد که با روحیات مسی آشناست و البته اعتبار لیگ برتر هم بالاتر از لیگ فرانسه است.

5 تصمیم برای مسی؛ بودن یا نبودن، عاقلانه چیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی