نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد ویلموتس با فدراسیون و حکم فیفا علیه ایران، فوتبال ما را در شوکی عجیبی فرو برده است.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ الحمدلله حالا همه می‌خواهند با عاملان قرارداد ننگین ویلموتس برخورد کنند. کم مانده خود ویلموتس و همسر مهربانش که وکیل اوست هم مصاحبه کنند و بگویند با عاملان این قرارداد برخورد می‌کنیم! جالب اینجاست که در بین مصاحبه‌کننده‌ها چهره افرادی دیده می‌شود که خودشان در آمدن مارک ویلموتس نقش داشته‌اند اما حالا می‌گویند با قدرت با مسببان این قرارداد برخورد می‌کنیم!
آنچه مسلم است چند روز دیگر که به حال و هوای دربی هم نزدیک می‌شویم همه یادشان می‌رود که چه کسی برده و چه کسی خورده! بعد هم اگر این عزیزان قرار بود برخورد کنند که خب می‌کردند و دیگر حرف نمی‌زدند. تاریخ ثابت کرده کسی که حرف می‌زند و شاخ و شانه می‌کشد قصد انجام کاری را ندارد و اساساً اگر می‌خواست برخورد کند حرف نمی‌زد اما در ماجرای قرارداد ننگین ویلموتس (تأکید می‌کنم قرارداد ننگین) علاوه بر اینکه رکوردهای مالی جابه‌جا شد، رکورد مصاحبه در مورد برخورد کردن هم شکسته شد که به هر حال جای تقدیر دارد.
دوستان عزیزمان در ورزش و عده‌ای نمایندگان مجلس از هر فرصتی برای انجام مصاحبه استفاده می‌کنند و حتی یک سایت و خبرگزاری و روزنامه را هم از دست نمی‌دهند. حالا اینکه مثلاً قیمت ماشین در ۶ ماه چند برابر شده که به نمایندگان مجلس قبلی و مجلس فعلی ربطی ندارد الان سوژه روز ویلموتس است که البته مهم است و باید مشخص شود چه کسانی گند به این بزرگی را زده‌اند اما خب بد نبود در مورد گرانی‌ها و... هم نمایندگان مجلس یک واکنشی نشان می‌دادند؛ باور کنید راه دوری نمی‌رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی