نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شخصاً معتقدم هم پرسپولیس مستحق قهرمانی بود، هم استقلال مستحق نایب‌قهرمانی و هم شیخ دیاباته مستحق آقای گلی، اما انصافاً این مهدی قایدی اگر آماده و سرحال باشد و اگر روحیه داشته باشد، بهترین بازیکن استقلال است.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ قبل از هر چیز باید گفت هفته پایانی لیگ برتر هفته سالمی به نظر می‌رسید. نفت مسجدسلیمان مقابل پارس جنوبی جوانمردانه بازی کرد و برد و پرسپولیس هم که با تمام قوا مقابل سایپا بازی کرد. اگر خیلی وقت‌ها نگاه منفی داریم و به همه چیز مشکوکیم، حداقل این‌طور وقت‌ها باید خوبی‌ها و پاکی‌ها را هم ببینیم.
شخصاً معتقدم هم پرسپولیس مستحق قهرمانی بود، هم استقلال مستحق نایب‌قهرمانی و هم شیخ دیاباته مستحق آقای گلی، اما انصافاً این مهدی قایدی اگر آماده و سرحال باشد و اگر روحیه داشته باشد، بهترین بازیکن استقلال است. پاس گلی که او به وریا غفوری داد و پاس گلی که به دیاباته داد (که شیخ نزد) واقعاً فوق‌العاده بود. در استقلال از فوتبال قایدی واقعاً می‌توان لذت برد. یاد دربی آخر افتادم که اول بازی کنعانی‌زادگان طوری قایدی را نگاه می‌کرد که انگار طرف، چون جثه‌اش ریز است، اصلاً نباید فوتبال بازی کند، اما در نیمه دوم همان قایدی با دریبل سه پرسپولیسی «پاس گل سال» را برای ارسلان مطهری ساخت. در این دربی هم اگر قایدی آماده باشد، مدافعان پرسپولیس روز بسیار سختی دارند.

تراکتور با آن همه بازیکن و هزینه به فولاد هم باخت و چهارم شد. انصافاً جواد نکونام یک‌پنجم مهره‌های تراکتور را هم نداشت، اما بازی مهم هفته آخر را برد تا فولاد سوم شود، اما از آن عجیب‌تر عنوان پنجمی سپاهان بود. سپاهانی که مقابل پرسپولیس بازی نکرد تا به زعم بعضی از هوادارانش «بذار که سه هیچ بشه/ عزت‌مون حفظ بشه» ... اما در نهایت بازی سه هیچ شد، معادلات لیگ به ضرر سپاهان عوض شد و البته عزتی هم حفظ نشد!

فوتبال بوشهر رفت بغل فوتبال شیراز. پول که نباشد، محکوم به باخت و ناکامی هستی. در همین لیگ قهرمانان اروپا پولدارتر‌ها (بایرن و پاری‌سن‌ژرمن) به فینال رسیدند و تازه یکسری دیگر از پولدار‌ها (رئال، بارسا و سیتی) حذف شدند. در فوتبال ایران هم یک زمانی سپاهان قهرمان می‌شد که البته شایستگی‌اش را داشت، ولی پرسپولیس و استقلال پول نداشتند. چند سالی است که به لطف اسپانسر‌ها و اپراتور‌ها و... قرمز و آبی هم پولدار شده‌اند که در همه این سال‌ها پرسپولیس قهرمان شده و استقلال هم که یک سال قهرمان حذفی شد و امسال نایب‌قهرمان لیگ. البته درست خرج کردن خودش یک هنر است. در همین پرسپولیس و استقلال هم کلی پول حرام شد، اما اینکه دو تیم معروف پایتخت بالاتر از امثال تراکتور و سپاهان قرار می‌گیرند، پیام‌های ویژه‌ای دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی