نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده درخصوص بازی چهارشنبه استقلال و پرسپولیس گفت‌: قطعاً به شدت دوست دارم تیم استقلال برنده این بازی باشد، ولی بازی خیلی سختی است.

به گزارش خبرورزشی، مهدی پاشازاده برای چند بازی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بود. گرفتن تساوی برابر تیم پرمهره تراکتور و شکست دادن پارس جنوبی باعث شد استقلال با توپ پر به بوشهر برود. شاهین به گل اول رسید و در نیمه دوم ۴ گل خورد. مهدی پاشازاده در همین خصوص به خبر ورزشی گفت: «بدون تعارف زورمان به استقلال نمی‌رسید. حدود ۶۰ دقیقه توان لازم را برای رقابت با حریف پرتوان خود داشتیم. شما اگر بازیکنان دو تیم را به لحاظ کیفیت قیاس کنید، می‌پذیرید که شاهین شانس زیادی برابر استقلال نداشت.»
از سرمربی شاهین سال کردیم آیا گلی که برابر استقلال به ثمر رسید، شانسی بود؟ پاشازاده در جواب گفت: «به یک نکته جالبی اشاره کنم؛ میلاد صارمی ۱۶ بازی برای من در تیم شاهین انجام داده است. منظورم هم به زمانی برمی‌گردد که این تیم را از لیگ دسته دوم به دسته اول آوردم و هم در این سه، چهار هفته‌ای که مسئولیت این تیم را برعهده داشتم و این بازیکن در مجموع ۱۶ بازی‌اش ۱۳ گل برای من زده است. گل ما به استقلال به هیچ عنوان شانسی نبود. با شناختی که از شرایط حریف داشتم، در تمرینات روی شوتزنی کار کردیم و اگر صحنه به ثمر رسیدن گل را نگاه کنید، می‌بینید قبل از اینکه صارمی شوت بزند، دو، سه بازیکن ما در اطراف او به کناره‌ها و عمق می‌زنند. طراحی کرده بودیم این نفرات استارت بزنند تا بازیکنان حریف با آن‌ها حرکت کرده و فضا برای شوتزنی به وجود بیاید.»
پاشازاده معمولاً از شروع مسابقات به سمت نیمکت تیم حریف نمی‌رود، اما قبل از شروع بازی با استقلال با همه نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کرد و به آن‌ها خوشامد گفت. خودش در همین خصوص گفت: «در فوتبال ایران رسم است قبل از بازی اعضای تیم‌ها به سمت همه می‌روند، دیده‌بوسی انجام داده و کلی قربان‌صدقه یکدیگر می‌روند، اما از چند دقیقه بعد همه مشغول بی‌احترامی کردن به یکدیگر می‌شوند. بار‌ها از من گلایه شده که چرا قبل از بازی با اعضای تیم حریف دیدار نمی‌کنم؟ هر کس شخصیت خاص خودش را دارد. من نمی‌توانم قبل از بازی با اعضای تیم حریف خوش و بش کنم، بعد ۹۰ دقیقه با آن‌ها بجنگم و بروم در کنفرانس بعد از بازی کری‌خوانی کرده و تیم حریف را زیر سؤال ببرم و بگویم داور سرمان را برید، تیم حریف روی یک ضدحمله به گل رسید و ما فرصت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. خب در این سال‌ها قالب حرف‌ها همین‌ها بوده است. من قبل از مسابقه به اصطلاح نمی‌خواهم سر به تن حریف باشد چه برسد به اینکه بروم و آرزوی موفقیت کنم! اما بعد از پایان بازی اگر با ۱۰ گل هم باخته باشم، خودم سمت نیمکت حریف رفته و به همه آن‌ها خسته‌نباشید و تبریک می‌گویم ولی در بازی با استقلال قضیه فرق دارد، چون فونداسیون مهدی پاشازاده استقلالی بوده و هست و بعد از به ثمر رسیدن گل زیبای ۴۰ متری تیمم شادی هم نکردم تا خدای ناکرده اسباب ناراحتی یا سوءتفاهم برای هواداران عزیز ایجاد نشود ولی صادقانه باید بگویم دوست داشتم تیم خودم شاهین برنده بازی باشد.»
پاشازاده درخصوص بازی چهارشنبه استقلال و پرسپولیس گفت‌: «قطعاً به شدت دوست دارم تیم استقلال برنده این بازی باشد ولی بازی خیلی سختی است. امیدوارم با تدبیر کادر فنی و تلاش بازیکنان استقلال این تیم با شکست دادن رقیب سنتی به بازی فینال جام حذفی راه پیدا کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی