۰
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار داشتیم آقای جواد خیابانی بعد از بغضی که برای قرارداد ۱/۴ میلیون یورویی کی‌روش کرد، در مورد قرارداد ۶/۲ میلیون یورویی ویلموتس هم یک بغضی، گریه‌ای، چیزی بکند یا لااقل توضیح بدهد که پشت بغض قبلی چه نیتی بوده و چرا حالا برای پول بیت‌المال که پول مردم ایران است گریه‌اش نمی‌گیرد؟

حرف آخر| فرق پول بیت‌المال با پول بیت‌المال خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ آقای تاج گفته وزیر ورزش بندی در قرارداد ویلموتس اضافه کرد که اگر در عرض سه ماه قرارداد فسخ شد باید پول قرارداد را بدهد و...

سؤال اینجاست که اصلاً چرا وزیر ورزش باید به قرارداد بندی اضافه کند؟ پس شما و وکلای‌تان چه‌کاره بودید؟ چرا آقای علی‌نژاد معاون وزارت ورزش می‌گوید ما در جریان قرارداد ویلموتس نبودیم؟

همین آقای علی‌نژاد عزیز گفته اجازه بدهید یک روز را بدون حرف ویلموتس سپری کنیم! خب چرا آقای علی‌نژاد؟ چطور مردم و رسانه‌ها باید بی‌خیال سنگین‌ترین، عجیب‌ترین و ننگین‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال شوند؟ اصلاً این چه انتظاری است که جنابعالی به عنوان یکی از اعضای سالم و محترم وزارت ورزش دارید؟ آقای علی‌نژاد! شما اگر روزنامه‌نگار بودید این ماجرا را رها می‌کردید؟ با پاک شدن ماجرای ویلموتس از اذهان عمومی چه مشکلی حل می‌شود؟ چرا نباید نهاد‌های نظارتی بیشتر و جدی‌تر ورود کنند تا با مسببان این آبروریزی تاریخی و هدر رفتن ده‌ها میلیارد تومان از پول بیت‌المال برخورد شود؟

انتظار داشتیم آقای جواد خیابانی بعد از بغضی که برای قرارداد ۱/۴ میلیون یورویی کی‌روش کرد، در مورد قرارداد ۶/۲ میلیون یورویی ویلموتس هم یک بغضی، گریه‌ای، چیزی بکند یا لااقل توضیح بدهد که پشت بغض قبلی چه نیتی بوده و چرا حالا برای پول بیت‌المال که پول مردم ایران است گریه‌اش نمی‌گیرد؟ این نمی‌شود که شما غصه پول بیت‌المال ۱/۴ میلیون یورویی (که طرف به خاطر قراردادش جنگید و زحمت کشید و نتیجه هم گرفت) را بخورید، اما نسبت به پول بیت‌المالِ ۶/۲ میلیون یورویی بی‌تفاوت باشید! می‌شود آقای خیابانی؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی