نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید با برخی طلبکاران این تیم توافق شده است.

به گزارش خبرورزشی، احمد مددی، معاون ورزشی این باشگاه درباره فعالیت‌های صورت گرفته برای اخذ مجوز حرفه‌ای‌گری آبی‌های پایتخت، گفت: همان‌طور که می‌دانید ما فرصت بسیار کمی برای اخذ مجوز از سوی AFC داریم و به همین دلیل و به صورت شبانه‌روز در تلاشیم تا با طلبکاران به توافق برسیم.

او افزود: ظرف روزهای اخیر با برخی از طلبکاران به توافق رسیده‌ایم که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. مثلا با محمد مهدی نظری، اسماعیل شریفات، باشگاه پیکان و عزیزانی دیگر به توافق نهایی یا تسویه حساب رسیده‌ایم. هم‌چنین با تقریبا تمامی مربیان پایه استقلال در سال‌های گذشته هم تسویه حساب مالی کرده‌ایم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اضافه کرد: در حال حاضر تمرکزمان روی بازیکنان و مربیان سال‌های اخیر است و به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ باشگاه استقلال از این عزیزان می‌خواهم همکاری کنند و با بخشیدن بخشی از طلب‌های‌شان، ما را در اخذ مجوز حرفه‌ای‌گری یاری کنند. مطمئنا همه این عزیزان به خوبی از شرایط مالی باشگاه استقلال و بدهی‌های داخلی و خارجی این باشگاه که گرفتاری بزرگی محسوب می‌شود، اطلاع دارند. منابع مالی باشگاه هم محدود است و عزیزانی که در گذشته در کسوت مربی یا بازیکن در استقلال بوده‌اند، امروز هم می‌توانند به استقلال یاری برسانند.

مددی در پایان افزود: به طور مثال آقای محمد مهدی نظری با بخشیدن بخش عمده‌ای از مطالباتش به ما واقعا کمک کرد و ان‌شاءالله سایر عزیزان هم با بخشیدن بخشی از مطالبات خود، باشگاه استقلال را در حل پرونده‌های موجود یاری خواهند کرد تا استقلال فصل بعد هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد و بتواند با موفقیت‌هایش، دل هواداران را شاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی