۰
سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رکورددار دو سرعت جهان و دارنده طلای المپیک با انتشار پستی در توییتر از قرنطینه خانگی خود در منزلش در جامائیکا و انتظار برای جواب نهایی تست کووید-۱۹ خبر داد.

کرونا به سریعترین دونده جهان می‌رسد؟

به گزارش خبرورزشی، جامائیکا تاکنون یک هزار و ۴۱۳ مورد ابتلا به کرونا و ۱۶ تلفات را در جمعیت حدود سه میلیون نفری خود گزارش کرده است.

یوسین بولت رکورددار دو سرعت ۱۰۰ و ۲۰۰ متر مردان به تازگی در جشن تولد ۳۴ سالگی خود که به طور غافلگیرکننده برگزار شد، شرکت کرده بود.

بولت در آگوست ۲۰۱۷ پیست دو ومیدانی را ترک کرد و به فوتبال روی آورد و برای مدتی در چند باشگاه اروپایی به طور آزمایشی حضور پیدا کرد، اما دوران فوتبالی او کوتاه بود و پس از ناکامی در عقد قرارداد با باشگاه سنترال مارینرز استرالیا از مستطیل سبز نیز خداحافظی کرد.

بولت در زمان اعلام بازنشستگی از دنیای دو و میدانی ۱۹ قهرمانی بزرگ و زنجیره بدون شکستی را در المپیک در مواد ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴×۱۰۰ متر امدادی به نام خود ثبت کرد. او در سال ۲۰۰۲ در حالی که ۱۵ سال داشت در رقابت‌های قهرمانی کیگستون در ۲۰۰ متر طلا برد و نقره ۴×۱۰۰ و ۴×۴۰۰ متر جوانان را از آن خود کرد.

بولت پیش از بازنشستگی هشت مدال المپیک را به گردن آویخت و در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۰۹ برلین رکورد دو ۱۰۰ و ۲۰۰ متر جهان را به ترتیب با ثبت زمان ۹ ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه و ۱۹ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه شکست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی