نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، گام خوبی برای پایان دادن به بلاتکلیفی‌ها و سردرگمی‌های کشتی برداشته شد.

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛  جلسه تاثیرگذار در نتایج و عملکرد ورزشکاران بعضی رشته‌ها که درخواست شروع تمرینات و برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی‌شان را به ستاد مقابله باکرونا در وزارت‌ورزش داده بودند، برگزار شد و با برپایی اردو و شروع تمرینات بعضی متقاضیان موافقت شد. فدراسیون‌ کشتی یکی از ورزش‌هایی بود که با این تصمیم، اجازه دارد تمرینات و اردو‌های خود را بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبتی آغاز کند. اما بعضی ابهامات در موافقت ستاد با درخواست فدراسیون‌کشتی، باعث عدم‌استقبال از تصمیم اخیر ستاد شده است. هرچند درشرایط فعلی که بعضی کشور‌ها و رقیبان اصلی کشتی‌گیران کشورمان، تمرینات و برپایی اردو‌های آماده‌سازی خودشان را شروع کرده‌اند، خبر صدور مجوز آغاز اردو‌های تیم‌ملی و تمرینات آماده‌سازی، می‌تواند اندکی از استرس و نگرانی ناشی از دوری و نداشتن تمرینات لازمه قهرمانی بکاهد. 

بیش‌از همه محمد بنا و غلامرضا محمدی باید از تصمیم اخیر ستادکرونا خوشحال شوند که بعدِ حدود ۷ – ۶ ماه، مردان اصلی تیمهای‌ملی و مدعیان دوبنده تیم‌ملی را زیرنظر می‌گیرند تا ضمن اطلاع از شرایط جسمی و فیزیکی فعلی آنها، برای رسیدن کشتی‌گیران به آمادگی لازم جهت رقابت در پیکار‌های احتمالی جهانی ۲۰۲۰ صربستان و بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ ژاپن برنامه‌ها و تمرینات‌شان را شروع کنند.

قبل از برپایی این جلسه، مسجدی دبیر سابق فدراسیون و سرپرست قبلی فدراسیون‌کشتی، نماینده وزارت ورزش و عضو ستادمقابله باکرونا در ورزش، گفت برای دفاع از برنامه‌های فدراسیونهای‌ورزشی با دیگر اعضای ستاد کرونا رایزنی و استدلال خواهد کرد تا با موافقت ستاد، از نگرانی‌های ناشی از تاخیر در آماده‌سازی ملی‌پوشان کشورمان، بکاهد.

خوشبختانه با موافقت ستاد و مجوز شروع برنامه‌های چند فدراسیون از جمله فدراسیون‌کشتی بویژه بعد از تامین خواسته علیرضا دبیر و همکارانش، می‌توان امیدوار شد بعد از مراسم سوگواری و عزاداری سالار شهیدان (ع) سوت شروع تمرینات و برپایی ادرو‌های قرنطینه‌ای و ویژه برای تیمهای‌ملی کشتی با هدایت محمد بنا، غلامرضا محمدی و کادرفنی آغاز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی