نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بسیاری اعتقاد دارند تیاگو سیلوا با حضور در چلسی تصمیم خوبی خواهد گرفت و بازیکن مناسبی برای آبی‌های لندن خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، چلسی در فصلی که گذشت در خط دفاعی مشکلات زیادی را متحمل شد. دریافت ۵۴ گل در یک فصل که آمارش با تیم پانزدهم جدولی برایتون برابری می‌کرد باعث شد آنها از مسیر قهرمانی دور شوند. به همین خاطر فرانک لمپارد از باشگاه برای تقویت سیستم دفاعی تیمش بودجه گرفت. می‌گویند یکی از گزینه‌های چلسی تیاگو سیلوا است اما چرا این برزیلی عضو پاری‌سن‌ژرمن باید به لیگ برتر و لندن بیاید؟

تجربه بالا
درست است که تیاگو ۳۵ سال دارد اما به همان اندازه می‌توان از تجربیاتش استفاده کرد. چیزی که در خط دفاعی چلسی در فصلی که گذشت یافت نشد. سیلوا مثل یک لیدر در قلب خط دفاعی تیمش را هدایت می‌کند و به اصطلاح نقش جمع‌کننده تیم را خوب بلد است. تجربه کاپیتانی در هشت سال حضورش در پاریس و همچنین تیم ملی برزیل باعث شده سایر هم‌تیمی‌هایش در زمین از او حرف‌شنوی داشته باشند. او شاید در همه بازی‌ها نتواند بازی کند اما وقتی در زمین هست بهترین را به نمایش می‌گذارد و خیال لمپارد را از دفاع راحت می‌کند.

جان تری جدید
چلسی می‌تواند از سیلوا به عنوان جان تری جدید تیم استفاده کند. قدرت رهبری، توانایی بدنی، مهارت سرزنی، بازی با پای خوب، هدایت بازیکنان و... خصوصیاتی بود که جان تری داشت و حالا سیلوا هم دارد. اگرچه آسپلیکوئتا کاپیتان باتجربه تیم در فصل جاری بود اما هرگز قدرت رهبری بازیکنان درون زمین را نداشت.

قیمت ارزان
برای چلسی این انتقال می‌تواند از نظر درآمدزایی یا به اصطلاح هزینه کردن کم دردسر باشد. بازیکنی که ۳۵ سال دارد و حرفه‌ای زندگی می‌کند تا سه فصل دیگر می‌تواند به درد تیم بخورد. ضمن اینکه قیمتش هم در بازار کاملاً مناسب است و به باشگاه چلسی فشار نمی‌آورد. چلسی می‌تواند بهترین قرارداد ممکن را با او ببندد و در پایان هم سیلوا را به تیم‌های قطری یا چینی به فروش برساند و بخشی از پول از دست رفته‌‌اش را برگرداند.

قرارداد دو ساله
آن‌طور که در رسانه‌ها گفته شده، ظاهراً دو باشگاه باب مذاکرات را آغاز کرده‌اند و به پیشرفت‌های خوبی هم رسیده‌اند. باشگاه چلسی پیشنهاد قرارداد دو ساله را روی میز پاری‌سن‌ژرمن گذاشته و سیلوا و مدیربرنامه‌‌اش در حال بررسی آن هستند. قرارداد دو ساله حضور تیاگو در سطح اول فوتبال اروپا و انگلیس را تا ۳۷ سالگی تضمین می‌کند. اتفاقی که بدون شک برای این بازیکن برزیلی خوب خواهد بود.

رقبا کنار رفتند
آن‌طور که رسانه‌های ایتالیایی عنوان کرده بودند ظاهراً فیورنتینا هم برای جذب سیلوا ابراز تمایل کرده و چراغ سبز نشان داده بود. این چراغ سبز اما به منزله پرداخت پول کافی به سیلوا نبود. با ورود چلسی به معامله بازی کاملاً از دست ایتالیایی‌ها خارج شد. چلسی هم پول به‌مراتب بیشتری نسبت به فیورنتینا هزینه می‌کند، هم در لیگ قهرمانان حضور دارد و هم اینکه توجهات بیشتری را نسبت به فیورنتینا در رسانه‌ها به خود جلب می‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی