نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مسوولان باشگاه ما از خواب خرگوشی بیدار شوند تیم نیاز به تقویت و بازیکن دارد، فهرستی به مدیران داده‌ایم که هیچ‌کدام جذب نشده‌اند و بازیکنان خودمان را هم از دست دادیم.

عصبانیت شدید گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس و رادوشوویچ

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی چهارشنبه شب پس از شکست تیمش مقابل استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار داشت: فکر می‌کنم اتفاقاتی که قبل از بازی رخ داد و بحث فراوان در خصوص داوری، فشار زیادی روی داور وارد کرد. ذهنیت همه ما در خصوص قاضیان این بازی مثبت نبود.

وی افزود: مشخص بود پیام حیدری تحت فشار قرار دارد و در خیلی از صحنه‌ها به بازیکنان حریف کارت نشان نمی‌داد. این ذهنیت وجود داشت و همه ما را عصبی کرد. اتفاقاتی که رخ می‌دهد، در شان فوتبال ایران نیست. ضایع کردن حق مردم و هواداران خوب نیست و جای تاسف دارد.

گل‌محمدی اظهار داشت: نیمه اول خوب نبودیم و این مهم نیز به خاطر فشار عصبی بود که با تصمیمات داور به ما وارد شد. نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و با سرعت دادن و ارسال‌های خوب به گل رسیدیم. می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده باشیم، اما گل خوردن در ثانیه‌های پایانی کار را سخت کرد.

سرمربی پرسپولیس، گفت: در زدن ضربات پنالتی تمرکز خوبی در تیم وجود نداشت و باید ضربات بهتر زده می‌شد.

وی افزود: خیلی بد است که شب بازی برای تیم ما حاشیه ایجاد می‌کنند. برای برخی که خواستند داور این‌گونه قضاوت کند تا حریف ما برنده شود، متاسف هستم.

این مربی در مورد انتقاداتی که در خصوص ترکیب اولیه تیمش شد، گفت: در خصوص ترکیب فردی نمی‌تواند نظر بدهد و این مساله در اختیار کادر فنی است و با توجه به شرایط تمرینات تیم وارد میدان می‌شود. تعویض‌های ما جواب داد، اما متاسفانه محمد نادری مصدوم شد و مجبور شدیم تغییرات بدهیم که نظم تیم ما در حملات از بین رفت.

سرمربی پرسپولیس در خصوص پنالتی زدن اوساگونا، توضیح داد: قرار بود نفر اول مهدی ترابی باشد که نوراللهی درخواست کرد که او ضربه را بزند. نوراللهی در تمرینات خیلی خوب پنالتی می‌زد، اما خستگی و تمرکز نداشتن موجب شد تا ضربات او و همچنین اوساگونا از دست برود.

وی گفت: اکنون باید برای حضور در لیگ قهرمانان آماده شویم. البته اگر مسوولان باشگاه ما از خواب خرگوشی بیدار شوند. تیم نیاز به تقویت و بازیکن دارد. فهرستی به مدیران داده‌ایم که هیچ‌کدام جذب نشده‌اند و بازیکنان خودمان را هم از دست دادیم. اگر شرایط این‌گونه باشد، کارمان به مشکل می‌خورد.

گل‌محمدی ادامه داد: نمی‌دانم چه مسائلی وجود دارد که نمی‌خواهند این تیم رو به جلو حرکت کند. بنظر می‌رسد دیگر نمی‌خواهند تیم موفق باشد.

وی در مورد عملکرد ضعیف رادوشوویچ در دیدار‌های اخیر، گفت: روی او خیلی زیاد روی حساب کرده بودیم. باید در روز‌های در خصوص آینده این دروازه‌بان تصمیم‌گیری کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی