نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کافی بود لیونل مسی کوچک‌ترین حرکتی بزند که به منزله جدایی‌اش از بارسلونا باشد، آن‌گاه باشگاه‌ها برای جذب او به صف خواهند شد.

به گزارش خبرورزشی، فقط کافی بود تا کوچکترین خبری از جدایی مسی از بارسلونا منتشر شود تا رقبا یک به یک برای خرید این سوپراستار آرژانتینی صف بکشند. رقبایی که آماده هستند حتی بند ۷۰۰ میلیون یورویی آزادسازی مسی را اجرا کنند چون می‌دانند از کنارش کلی جام و درآمدزایی کسب خواهند کرد.

نیوولز اولدبویز
خانه اول مسی آرژانتین، روساریو و تیم اولدبویز است. جایی که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۰ به مدت ۶ سال در این تیم بازی کرد و به عنوان نوجوانی ۱۳ ساله به بارسلونا رفت. خداحافظی از فوتبال با پیراهن اولدبویز اتفاق ویژه‌ای برای مسی است و باشگاه آرژانتینی هم همیشه از این بازگشت استقبال می‌کند اما آیا برای بازگشت به آرژانتین کمی زود نیست؟

منچسترسیتی
می‌گویند جدی‌ترین گزینه همین منچسترسیتی است و مذاکرات هم انجام شده است. درخشان‌ترین سال‌های مسی و گواردیولا کنار هم بود و حالا قهرمانی در اروپا با سیتی می‌تواند هدف مشترک این دو باشد. به‌ویژه آنکه سیتی با کمال میل توان پرداخت توقعات مالی لیونل را هم دارد و از هر نظر مشکلی وجود نخواهد داشت.

پاری‌سن‌ژرمن
«کدام مربی است که به مسی نه بگوید؟» این جمله را توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن گفته است. پاریسی‌ها بعد از اینکه ۲۲۲ میلیون یورو برای نیمار هزینه کردند حالا با تکیه بر پول ناصر الخلیفی ۷۰۰ میلیون یورو را هم پرداخت خواهند کرد اما آیا لیگ یک برای مسی کوچک نیست؟

اینتر
بازی تبلیغاتی یا حقیقت‌‌؛ قبل از اعلام جدایی مسی هم اینتری‌ها دنبال جذب او بودند. سهامداران شرقی باشگاه ظاهراً پشتوانه خوبی برای جذب لئو دارند که همچنان پیگیر هستند. اتفاقی که اگر بیفتد تقابل کریس و مسی را این‌بار در ایتالیا خواهیم دید. خریدن خانه توسط مسی در شهر میلان و نزدیک ساختمان باشگاه اینتر، بر شایعه احتمال انجام این انتقال دامن زده است.

اینترمیامی
تیمی که صاحبش دیوید بکام است باید هم در این مواقع نامش به‌عنوان خریدار مطرح شود. بکام در ابتدای سال نو میلادی گفته بود این فصل یک بازیکن در حد و اندازه‌های کریس و مسی جذب خواهد کرد. کسی چه می‌داند شاید گزینه موردنظر خود لئو باشد!

السد
از نظر مالی هیچ اهمیتی برای قطری‌ها ندارد. اگر مسی بخواهد آنها حاضرند حتی بیش از ۷۰۰ میلیون یورو برایش پول خرج کنند. مسئله اصلی اوکی دادن از جانب خود لیونل است که بعید به‌نظر می‌رسد بخواهد آنقدر زود به حوزه خلیج فارس برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی