نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی روز‌های گذشته ماجرای مذاکرات مثبت مهدی طارمی با مدیران باشگاه پورتو لو رفت و مهاجم تیم ملی ایران که فصل بی‌نظیری را در ریوآوه پشت سر گذاشته بود، در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، نشریه «اوژوگو» پرتغال که از جمله منابع معتبر خبری در این کشور به شمار می‌رود، خبر داد مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریوآوه که دیشب به سمت پرتغال حرکت کرده بود، قرار است عصر امروز (یکشنبه) وارد لیسبون شده و قرارداد خود با باشگاه پورتو را به امضا برساند. طارمی از طریق زمین عازم پورتو شده و بعداز ظهر وارد این شهر می شود تا قراردادش را به صورت رسمی امضا کند.
***
شاید بسیاری از نعقیب‌کنندگان اتفاقات فوتبال ایران، تصوری از حضور طارمی در پرتغال نداشتند و اساساً فکرش را هم نمی‌کردند پس از حضور در یک تیم متوسط پرتغالی، او پله‌های ترقی را به این ترتیب طی کند و در آستانه عقد قرارداد با یکی از بهترین تیم‌های تاریخ پرتغال قرار بگیرد. با این همه طارمی فراموش نمی‌کند که او در ریوآوه تبدیل به یک چهره فنی و دوست‌داشتنی در لیگ برتر پرتغال شد و جالب این که مهدی در همه‌جا از نقش و راهنمایی تاثیرگذار کارلوس کی‌رروش در این زمینه به نیکی یاد می‌کند.
طارمی به لیسبون رسید: سلام پورتو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی