نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر شرایط از نظر بیماری کرونا به حالت عادی برگردد و اردوها از اواخر شهریور برگزار شود امید به کسب سه سهمیه دیگر برای المپیک توکیو داریم.

به گزارش خبرورزشی، محمد بنا درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: برای برگزاری اردو‌ها منتظر مجوز ستاد مبارزه با کرونای وزارت ورزش و جوانان هستیم. ما حاضریم در حالت قرنطینه نیز اردو را برگزار کنیم تا بتوانیم زودتر در جریان وضعیت آمادگی کشتی گیران قرار بگیریم.

وی گفت: پیش بینی من برای شروع اردو‌ها ۲۰ شهریور است که البته این مستلزم صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش و جوانان است. در غیر اینصورت از مهر ماه سعی داریم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی را آغاز کنیم.

وی در پایان گفت: تصور می‌کنم در المپیک توکیو اتفاقات عجیبی رخ خواهد داد و سطح مسابقات بسیار پایین خواهد بود. زیرا به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثر تیم‌ها نتوانستند کشتی گیران خود را به سطح آمادگی خوبی برسانند و همین مسئله سبب خواهد شد تا در المپیک شاهد اتفاقات عجیبی باشیم و آن چیزی که فکر می‌کنیم نباشد. هر چند در طی این مدت فدراسیون کشتی تمام تلاش خود را برای آماده سازی ورزشکاران حتی از طریق فضای مجازی انجام داده تا ما بتوانیم به بهترین نتیجه ممکن در المپیک دست پیدا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی