۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هوادار به چه حقی به فرودگاه می‌رود و به بازیکن توهین می‌کند؟ آیا می‌خواهند با این کار تعصب‌شان را نشان دهند؟

به گزارش خبرورزشی، پیروز قربانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با اختلاف بین احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی گفت: نمی‌گویم این اتفاق تأثیری نداشت، اما نمی‌توان همه اتفاقات را به این ماجرا ربط داد. بعد از دربی، همه خودشان را قهرمان می‌دانستند. مدیرعامل استقلال در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به راحتی فینال را می‌بریم. تراکتور تیم بزرگ و بازیکنان خوبی دارد. معلوم بود این حرف‌ها به آن‌ها برمی‌خورد و انگیزه‌شان بیشتر می‌شود. مصاحبه‌های غیرحرفه‌ای خیلی در استقلال تأثیرگذار بود، مخصوصا از جانب مدیریت استقلال که ذهنیتی در کادر فنی ایجاد کرد. شاید خیلی‌ها با عکس‌العمل مجیدی مخالف باشند، اما به نظرم واکنش او طبیعی بود. شاید افراد دیگری جای مجیدی بودند، واکنش بدتری نشان می‌دادند.

قربانی با انتقاد از رفتار مدیریت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بیانیه بعد از بازی فینال باشگاه نشان می‌داد که مدیریت برای مذاکره به ایتالیا رفته بودند نه گرفتن تخفیف. این مسئله روی مجیدی ذهنیت بدی ایجاد کرد. کار مدیران استقلال غیرحرفه‌ای بود. تراکتور با این شرایط خودش را بهتر آماده و به نوعی استقلال را سوپرایز کرد.

وی با اشاره به درگیری برخی از بازیکنان استقلال با تعدادی از هواداران در فرودگاه گفت: هفته پیش بازیکنان استقلال قهرمان بودند، اما با اتفاقات فینال صحبت از رفتن این بازیکن و آن بازیکن است. این فرهنگ باعث می‌شود فوتبال ایران به جایی نرسد. می‌دانم در صفحات مجازی به من ناسزا می‌گویند، اما مهم نیست و فرهنگ باید عوض شود. هوادار به چه حقی به فرودگاه می‌رود و به بازیکن توهین می‌کند؟ آیا می‌خواهند با این کار تعصب‌شان را نشان دهند؟ چرا هوادار باید به بازیکن آنقدر فشار بیاورد که نتواند عملکرد خوبی نشان دهد؟ وقتی به خانواده من هم ناسزا بگویند، عکس‌العمل نشان می‌دهم. بازیکن به اندازه کافی تحت فشار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی