نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
۰ |
۵
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان که از قرار معلوم به تازگی به نواختن کیبورد علاقمند شده قطعه‌ای از آهنگ معروف ایتالیایی را نواخت و در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

ویدیو| آهنگ «بلا چاو» با هنرنمایی رامین رضاییان

به گزارش خبرورزشی، رامین رضاییان امروز پستی از نواختن آهنگ معروف «بلا چاو» منتشر کرد و البته توضیح داد مبتدی است، اما از نواختن این آهنگ لذت می‌برد. اینکه رامین علاوه بر ورزش، آموزش هنر جذابی، چون موسیقی را هم درپیش گرفته جای خوشحالی دارد، اما توصیه می‌کنیم دفعه بعد که خواست هنرنمایی‌اش را با دنبال‌کنندگان صفحه‌اش به اشتراک بگذارد، کمی در نوع پوشش‌اش هم تجدیدنظر کند. بالاخره رکابی صورتی و شورت زرد فسفری زیاد با «بلا چاو» همخوانی ندارد!
mp4
<div id="video-display-embed-code_537290"> <script src="https://www.khabarvarzeshi.com/fa/news/play/embed/272494/537290?width=700&height=400" type="text/JavaScript">/**/ /**/</script> </div>
متن منتشر شده رامین را در ادامه می خوانید:
من هیچ تجربه و اطلاعاتی راجب پیانو و اورگ و نواختن باهاشون ندارم . و این دومين بار هست که پشت اُرگ نشستم و با كمتر از بيست دقيقه آموزش توسط دکترم، یاد گرفتم این قطعه رو بنوازم و انقد این موزیک رو همیشه دوست داشتم که از نواختنش با دستای خودم کلی لذت بردم و دوست داشتم با شما هم این حس رو به اشتراک بزارم.
‎همیشه نباید یه کاری رو حرفه ای باشی و انجام بدی گاهی شاید کارهایی که تبحری هم نداری یه حال خوبی در دل و جانت ایجاد کنه که ارزش امتحان کردنش رو داره...
Una mattina mi son svegliato
o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
Una mattina mi son e ho trovato l’invasor
O partigiano, portami via
o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao,
يكي از زيباترين و تاثير گذارترين آهنگ هاي مربوط به جنگ‌ها و اعتراضات، آهنگ ایتالیایی “بلا چاو” (خدا حافظ ای زیبا) است. این آهنگ در زمان جنگ جهانی دوم از سوی گروه مخالفان فاشیسم در ایتالیا خوانده می‌شد که به تدریج به نماد مبارزات آزادیخواهانه تبدیل شده است، به زبان های بسیاری ترجمه شده و همچنین توسط خوانندگان مختلف شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی