۰
یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به نمایندگان ایران در آسیا نشان می‌دهد تا چه اندازه آماده هستند. اگر قرار باشد بدون تعارف حرف بزنیم باید بگوییم هیچ یک از ۴ تیم ما آمادگی کاملی برای حضور در آسیا ندارند.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ شهر خودرو، سپاهان، پرسپولیس و استقلال نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. نگاهی به این تیم‌ها نشان می‌دهد تا چه اندازه آماده هستند. اگر قرار باشد بدون تعارف حرف بزنیم باید بگوییم هیچ یک از ۴ تیم ما آمادگی کاملی برای حضور در آسیا ندارند.

پرسپولیس؛ پرسپولیس وضعیت نسبتاً مطلوبی دارد. چند بازیکن تازه جذب کرده و شرایط نسبتاً باثباتی دارد. اگرچه گفته می‌شد یحیی گل‌محمدی با یک تیم مذاکره جدی داشته تا به آن تیم برود، اما به نظر می‌رسد همه این حرف‌ها فعلاً در حد شایعه بوده است. رفتن مهدی ترابی کمی نگرانی ایجاد کرد، اما کادر فنی امیدوار است بازیکنان تازه جذب شده جای خالی او را پر کنند.

استقلال؛ درباره استقلال چه بگوییم؟ قصه پرغصه آبی‌ها از خودزنی به خودکشی رسیده است. مدیرعامل و سرمربی این تیم هر کاری که برای عدم توفیق لازم بود انجام دادند تا استقلال کوچک‌ترین تمرکزی برای فینال جام‌حذفی نداشته باشد. حالا در حالی که هیچ چیز در این تیم مشخص نیست، به ۲۴ شهریور و بازی الاهلی (سومین بازی در لیگ قهرمانان) نزدیک می‌شویم. مدیرعامل تیم دیروز در حالی وعده استقلال کهکشانی را داد که هنوز شمایل استقلال زمینی را هم به هواداران نشان نداده است.

شهرخودرو؛ بعد از جدایی سهراب بختیاری‌زاده، مهدی رحمتی، سرمربی تیم شد و شهرخودرو با این مربی- بازیکن به قطر خواهد رفت. شهرخودرو به دلیل اینکه نگاه رسانه‌ها کمتر متوجه اتفاقات آن است، آرامش نسبی دارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد مشکل کمتری دارد.

سپاهان؛ بعد از استعفای پیش‌دستانه امیر قلعه‌نویی (که از اخراجش جلوگیری کرد) سپاهان به دنبال سرمربی می‌گردد، اما باشگاه نمی‌خواهد همه چیز را فدای همین ۴ بازی لیگ قهرمانان آسیا کند. شاید برای این ۴ بازی سرمربی موقت انتخاب کنند تا در خلال برگزاری بازی‌ها، فرصتی برای باشگاه فراهم شود و انتخاب نهایی را به هواداران معرفی کند. سپاهان برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر فصل جدید خیز برداشته، اما اینکه چقدر به هدفش می‌رسد سؤالی است که زمان به آن پاسخ می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی