۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز هم یکی از روزهای خداست؛ روزی که از خواب بیدار شدیم و فهمیدیم آنچه در خواب و خیال دیدیم مشتی خزعبلات توهم گونه است.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ امروز چه روزی است؛ صبح که از خواب بیدار شدیم بمب انرژی بودیم. چه خبرهایی بود، چه خبرهای خوشی...
روزی که از شکایت ویلموتس و مبلغ سنگینی که توسط فیفا محکوم شده بودیم خلاص شدیم و با حداقل خسارت از این پرونده بیرون آمدیم.
روزی که کارلوس کی روش دوباره سرمربی تیم ملی شد.
روزی که مشکلات بازگشت استراماچونی حل و فصل شد.
روزی که برانکو ایوانکوویچ پذیرفت سرمربیگری تیم ملی عمان را رها کند و دوباره به پرسپولیس برگردد.
روزی که شکایت های مربیان و بازیکنان خارجی، جملگی به رضایت تبدیل شدند. روزی که تمام ورزشگاه های نصف و نیمه ساخته شدند، به جای چمن های مصنوعی، شاهد روییدن چمن های طبیعی بودیم و روزی که مدیران غیرفوتبالی، جای خود را به فوتبالی ها دادند.
روزی که شنیدیم محمد دادکان به فدراسیون فوتبال برگشت. روزی که تمرین تیم ملی را دوباره با حضور کی روش تماشا کردیم.
روزی که برنامه 90 به کنداکتور پخش برگشت و عادل فردوسی پور مقابل دوربین ظاهر شد. روزی که کوتوله ها و سوداگران عرصه فوتبال، دستشان از همه چیز کوتاه شد. روزی که فوتبال غصه نداشت، خنده روی لب همه نقش بسته بود. روزی که باز هم بدون شکست به جام جهانی صعود کردیم. روزی که باز هم نمایندگان ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند.
راستی امروز چه روزی بود؟ روز توهم و خیالات فانتزی؟
امروز هم یکی از روزهای خداست؛ روزی که از خواب بیدار شدیم و فهمیدیم آنچه دیدیم مشتی خزعبلات توهم گونه است. حالا روز خود را با این همه فکر و خیال خوب در این فوتبالی که در خواب ما گل و بلبل بود چگونه ادامه بدهیم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی